Swiss Life testuje nové řešení s biometrickým podpisem. Zjednoduší administrativu finančního poradenství
23.5.2016 | Monika Šimůnková | |
Nové řešení pro tablety, se kterým přišla společnost Swiss Life, by mělo zjednodušit administrativu v oblasti finančního a investičního poradenství. Poradci budou moci díky využití moderní technologie biometrického podpisu vyřídit s klientem na tabletu všechny potřebné dokumenty, ke kterým má klient přístup online. Novinka by měla ušetřit čas díky rychlejšímu zpracování dat a zvyšit bezpečnost údajů.
Společnost Swiss Life v květnu spustila řešení pro tablety, které zjednodušuje administrativu v oblasti finančního a investičního poradenství. Do konce roku tak budou moct poradci díky využití moderní technologie biometrického podpisu s klientem na tabletu vyřídit všechny potřebné dokumenty včetně smluv třetích stran. Ke všem dokumentům budou mít klienti zároveň přístup online. Řešení přinese úsporu času díky rychlejšímu zpracování dat i vyšší bezpečnost údajů. „Klient je schopen informace a data, která poskytne finančnímu poradci, v aplikaci rychle a bezpečně elektronicky podepsat pomocí dynamického biometrického podpisu a má nad nimi plnou kontrolu. Aplikace má zabudovány i kontrolní mechanismy, které předchází běžným chybám, jako jsou překlepy nebo chyby v kontaktech,“ říká Jaroslav Biolek, předseda představenstva společnosti AutoCont CZ, jež toto řešení pro Swiss Life vyvinula. Biometrické podpisy se v České republice objevují stále častěji a pronikají již i do finančního poradenství. Nová aplikace v tabletu nabízí nejen online přípravu analýzy klienta a biometrický podpis, ale i profesionální analytické nástroje, kalkulačky, statistická data, grafy z kapitálových trhů a další informace pro klienta i poradce. Klient tak bude mít na schůzce možnost získat online srovnání vývoje různých investičních nástrojů a další profesionální informace. „Aby bylo portfolio finančních produktů správně nastaveno, je nutné se o klientovi dozvědět velké množství osobních údajů i jeho životní plány či investiční profil,“ vysvětluje Pavel Manhalter, výkonný ředitel Swiss Life Select. Všechna tato data byla podle Manhaltera doposud poradci Swiss Life zapisována do běžného CRM systému. S novou aplikací se informace do systému přepíšou automaticky a klient k nim má přístup online. Očekává se, že se tak celý proces zrychlí a místo administrativní činnosti budou mít poradci více času na komunikaci s klienty. Na podzim letošního roku uvede Swiss Life novinku do plného provozu. Do konce roku společnost plánuje, že klienti budou prostřednictvím tabletu uzavírat i smlouvy, které v rámci řešení poradce klientovi navrhne. Díky této novince tak bude na podpisy různých druhů finančních produktů od více poskytovatelů stačit jediné zařízení.
všechny články | |
Dále v rubrice
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Jak banky hospodařily a jaké produkty nabízely v roce 2023?
Banky začínají zveřejňovat výsledky hospodaření za rok 2023. Výsledky budeme postupně doplňovat do tabulky s výsledky za rok 2022. Ve druhé tabulce jsme zveřejnili výsledky za produktovou nabídku bank, tzn. které banky mají...
|
Revolut k ochraně zákazníků před podvody s kartami začal využívat AI
Revolut oznámil spuštění pokročilé funkce detekce podvodů, která pomáhá chránit zákazníky před podvody s kartami. Zákazníci Revolutu mohou už nyní pocítit přidanou vrstvu bezpečnostní ochrany, nad rámec již zavedené technologie pro odhalování podvodů APP...
|
Nakonec dobrá zpráva "jen" technická chyba v aplikaci Komerční banky
Ve čtvrtek ráno se ukázaly některým klientům KB platby ve výši tisíců a stovek korun, které se tvářily, jako že proběhly ve švýcarských francích...
|
všechny články v rubrice
|