| Komerční banka zavedla do mobilního bankovnictví několik novinek. Nově podporuje i Android Pay
 
 
					
                      Komerční banka přes víkend doplnila do svého mobilního bankovnictví nové funkčnosti. Přinášíme vám jejich přehled. Neobešlo se to bez určitých problémů, kdy o víkendu, ale i po něm nefungovalo internetové a mobilní bankovnictví tak, jako obvykle. V současnosti by již vše mělo být vpořádku. Banka navíc začala nabízet platby prostřednictvím Android Pay, které spustily přednedávnem MONETA Money Bank, mBank a J&T Banka. 
 
 
 
 
					
                    O víkendu 2. až 3. prosince Komerční banka nasazovala novou verzi internetového a mobilního bankovnictví. Problémy s funkčností postihly klienty hned po plánované odstávce a trvaly až do pondělí, kdy se bance vpodvečer podařilo vše dát dopořádku. Nedávno se s problémy při nasazování nové verze internetového bankovnictví potýkala i UniCredit Bank. U ní měli klienti s funkčností aplikací problémy celý týden po nasazení (více zde).
 Aktuálně ohlásila Komerční banka klientům další odstávku internetového a mobilního bankovnictví na 5. prosince od 23:00 do 6. prosince 2:00.
 
 
 | reklama 
  
 | 
 
  
 
 Novinky v mobilním bankovnictví Komerční banky
 Zde je přehled aktuálních novinek v mobilním bankovnictví Komerční banky, zavedených 2. prosince 2017:
 
   online administrace platebních karet - nastavení limitů přes mobil, zamknutí a odemknutí platební kartymožnost využít Android Wear a spárovat aplikaci s chytrými hodinkaminačetní QR platby ze souboru - přišel-li vám email s fakturou vybavenou QR kódem pro její zaplacení, nemusíte QR kód ofocovat a skenovat mobilem, ale stačí soubor jen načíst do aplikacewidget zůstatku na účtě nemusí být jen v procentuálním vyjádření, ale i jako konkrétní částka odpovídající zůstatkupoplatky za SEPA platby uvidíte hned v platbě 
 Android Pay s kartami Komerční banky
 Komerční banka již při zahájení provozu služby Android Pay od společnosti Google ohlásila, že se k této platformě brzy připojí. Dnes, tj. 5. prosince 2017, oznámila, že začíná platby přes Android Pay svým klientům také nabízet. Připojila se tak k MONETA Money Bank, mBank a J&T Bance, které využití Android Pay odstartovaly již 14. listopadu 2017, tj. na samotném začátku fungování Android Pay v Česku.
 
 Dalšími bankami, které by se měli k Android Pay připojit v roce 2018 jsou Raiffeisenbank a Fio banka. Naopak ČSOB, Česká spořitelna ani Air Bank s Android Pay nepočítají. Ty se zaměří na placení mobilním telefonem přes vlastní aplikace.
 
 Android Pay umožňuje vytvořit z jakékoliv stávající platební karty (vydané společností Mastercard nebo Visa) digitální verzi pro mobilní telefon a platit s ním pak v obchodech namísto klasické plastové platební karty.
 
 Do služby lze nahrát debetní i kreditní kartu. Mobilní telefon musí mít operační systém Android 4.4 a vyšší a musí podporovat NFC.
 
 K samotné platbě stačí mobilní telefon „probudit“ a přiložit jej k platebnímu terminálu stejně jako standardní plastovou kartu. Pro transakce vyšší než 500 Kč je pro zvýšení bezpečnosti potřeba telefon ještě odemknout (otiskem prstu, PINem, gestem atd.).
 
 Platby je možné provádět na všech platebních terminálech umožňujících bezkontaktní platbu, a to jak v České republice, tak i v zahraničí.
 
 Android Pay je bezpečný díky tomu, že služba nepracuje s reálným číslem platebním karty, ale pouze s její digitální verzí, která je unikátní pro každé dané mobilní zařízení, nedochází k jeho předání obchodníkovi, který platbu přijímá.
 
 Komerční banka umožňuje bezkontaktní platby mobilním telefonem již od srpna 2016, kdy ve spolupráci se společnostmi Visa a Worldline spustila službu MojeMobilní karta fungující na principu HCE. Tuto verzi plateb mobilním zařízením Android Pay postupně zcela nahradí.
 
 
 
 
 
 
 všechny články
 |  | Dále v rubrice 
 
					
						
							| Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích
 
 
 
                                     Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné... |  
							| Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?
 
 
 
                                     Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních... |  
							| Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?
 
 
 
                                     Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním... |  
							| Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
 
 
 
                                     Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů... |  všechny články v rubrice
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |