Přehled všech svých půjček nově získáte na pobočkách České spořitelny. Na počkání a zdarma
14.9.2022 | Jan Bachura, zpráva České spořitelny | |
Z průzkumu České spořitelny vyplynulo, že každý pátý klient si nebyl vědom existence kreditní karty, kterou získal obvykle v rámci nákupu zboží na splátky. Česká spořitelna proto klientům nyní na svých pobočkách zdarma a na počkání nabízí přehled všech jejich půjček, kontokorentů a kreditních karet včetně těch, které mají u jiných bank a nebankovních společností.
Z průzkumu České spořitelny vyplynulo, že každý pátý klient si nebyl vědom existence kreditní karty, kterou získal obvykle v rámci nákupu zboží na splátky. Česká spořitelna proto klientům nyní na svých pobočkách zdarma a na počkání nabízí přehled všech jejich půjček, kontokorentů a kreditních karet včetně těch, které mají sjednané u konkurenčních bank a nebankovních společností. „V rámci pilotního průzkumu se ukázalo, že zhruba každý pátý klient nevěděl, že má kreditní kartu či kontokorent, které obvykle získali při nákupu zboží na splátky přímo u prodejce. Ačkoli řada z těchto klientů svou kreditní kartu či kontokorent vůbec nevyužívali, už jen fakt, že se stali v rámci nákupu jejich vlastníky poměrně významně snižuje jejich úvěryschopnost a potenciálně ohrožuje i jejich finanční zdraví,“ říká Daniela Pešková, členka představenstva České spořitelny, která je odpovědná za retail. „Znalost rozpočtu klienta je pro naše bankéře zcela zásadním předpokladem pro poskytnutí kvalitního a uceleného poradenství, plně respektujícího finanční situaci klienta. Zvláště v této době, kdy inflace dosahuje rekordních hodnot a sledujeme enormní nárůst nákladů především na energie, chceme klientům pomoci aktuální situaci zvládnout a udržet si rozpočet v plusu. Součástí naší ucelené péče o finanční zdraví klientů je tak i tato služba, jež má za úkol ověřit, zda má klient své splátky pod kontrolou. Ať již se jedná o splátky úvěrů stávajících, tak i úvěrů aktuálně či do budoucna zvažovaných,“ doplňuje Lukáš Kulhavý. V současné době Česká spořitelna nabízí prověření úvěrových závazků svých klientů pouze ve své pobočkové síti, do budoucna chce však tuto službu poskytovat i během vzdálených on-line poradenských schůzek. reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
Proč si zřídit úrazové pojištění a jak ho vybrat?
Životní pojištění kryje rizika, se kterými se může člověk během svého života setkat. Před uzavřením životního pojištění je velmi důležité určit rizika, která chcete zajistit a podle toho zvolit vhodný produkt. Martin Pejsar radí, kdo si může pojištění sjednat...
|
Denní zprávy
Zajímá vás svět finančních produktů a služeb, ale i ekonomická témata? Každý všední den pro vás připravíme přehled těch nejzajímavějších informací a novinek z finančního trhu za den předchozí. Sledujte naše...
|
Online účet založíte jak pro firmu, tak i pro děti
Pro koho je možné založit účet online? Kromě klasické nabídky pro fyzické osoby umožňuje od poloviny března Raiffeisenbank zakládat účty online právnickým osobám. Dále mohou klienti mBank otevřít běžný účet pro své děti bez nutnosti navštívit pobočku...
|
Vyplatí se platit nájem, nebo splácet hypotéku?
Řada rodin se rozhoduje mezi bydlením v nájmu a pořízením vlastního domova na hypotéku. Obě možnosti mají své výhody i nevýhody. Z pohledu budování majetku je vždy výhodnější pořízení vlastní nemovitosti na hypotéku. Při rozhodování mezi nájemním bydlením...
|
všechny články v rubrice
|