Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

AXA propaguje své nové životní pojištění

23.11.2011  |  Zdeněk Bubák


Finanční skupina AXA podpořila své nové investiční životní pojištění Kumulativ Life televizní a internetovou kampaní. Kromě toho probíhá téměř dvoutýdenní série akcí na 29 pobočkách v 11 krajích.

Televize a internet

Televizní a internetová kampaň, připravená agenturou Leo Burnett, byla zahájena v první polovině listopadu. Součástí kampaně jsou televizní spoty, bannery na internetu a POS materiály na pobočkách skupiny AXA. Zdůrazněna je především hlavní konkurenční výhoda nového pojistného produktu, jímž je každoročně rostoucí věrnostní bonus.


Regionální kampaň

Celkem před 29 pobočkami finanční skupiny AXA vyroste sloup z nafukovacích balonků s rostoucími procentuálními hodnotami, které symbolizují každoročně se zvyšující věrnostní bonus u Kumulativ Life. Stejné balonky budou přítomné hostesky rozdávat kolemjdoucím chodcům. Zájemci o více informací mohou využít služeb finančního poradce, který bude na pobočce také k dispozici.


Regionální kampaň byla zahájena v pondělí 21. listopadu na pobočkách v Brně a bude ukončena v pátek 2. prosince v Novém Jičíně a Praze.

Kumulativ Life

Investiční životní pojištění Kumulativ Life finanční skupiny AXA je určeno především klientům, kteří chtějí investovat a pojistit se s dlouhodobým výhledem. Jeho hlavní výhodou je každoročně se zvyšující věrnostní bonus, jehož výše není omezena horní hranicí. S Kumulativ Life lze investovat do čtyř aktivně řízených fondů, které byly pro tento finanční produkt speciálně vytvořeny.

Více o pojištění Kumulativ Life zde.

Porovnejte si životní pojištění na Finparádě:

Finparáda / Pojištění / Přehled životního pojištění




    



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde




všechny články
Dále v rubrice

Produktové novinky bank v červnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu června letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, mBank...

Pojištění domácnosti: Co nabízí český trh a proč se nevyplatí podceňovat ochranu svého majetku

Obrázek: Rodinný dům Ať už bydlíte ve vlastním bytě, rodinném domě, nebo máte chatu, garáž či jiný objekt, stále více se ukazuje, že kvalitní pojištění není luxusem, ale nutností. Požár, vytopení, vichřice nebo krádež se totiž neptají. Podívejme se na aktuální nabídky českých pojišťoven...

Jak chránit domov v roce 2025? Pojištění dnes myslí i na jízdní kola, fotovoltaiku a IT asistenci

Obrázek: Pojištění domácnosti Ať už žijete ve městě, na vesnici, nebo trávíte víkendy na chalupě, s domovem má jistě každý spojený pocit bezpečí, ale i odpovědnost za jeho ochranu. Přestože na většinu situací nelze být stoprocentně připravený, správné pojištění může ulehčit mnoho starostí...

Povinné ručení v květnu zlevnilo

Obrázek: Povinné ručení smlouva Podle Broker Consulting POVIndexu průměrná cena povinného ručení meziměsíčně klesla o 273 korun. Poklesy byly evidovány v Praze i Benešově. Tento vývoj potvrzuje, že si trh i nadále udržuje stabilitu bez výrazných výkyvů směrem nahoru či dolů...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies