| Jiří Paulík
19.1.2015 14:53 | Spokojenost bankovních klientů v ČR
Dobrý den, se souhlasem redakce bych chtěl čtenáře požádat o vyplnění krátkého anonymního dotazníku na téma spokojenosti bankovních klientů v ČR v návaznosti na téma tohoto článku. Předem děkuji za Vaši ochotu a čas. Odkaz na dotazník: https://docs.google.com/forms/d/1XKZgmBy5qBoSvYlzH6eEKbTRvfthdiUmBtsT4ejfyng/viewform |
| | Odpovědět |
|
| Eva
8.1.2015 13:15 | Zrušení telefonování klientům
Spořitelna by měla dle nejen mého názoru zrušit telefonování klientům s nabízením a uzavíráním různých produktů. Myslím si, že časté volání více obtěžuje než pomáhá. Každý kdo něco potřebuje se ohlásí sám nebo si vyhledá svého poradce s kterým spolupracuje. |
| | Odpovědět |
|