Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Informace z pojišťoven. Jak postupovat, až povodeň opadne?

3.6.2013  |  Michal Bubák


Informace z pojišťoven - Jak mají poškození postupovat, až povodeň opadne Podle prvních informací mobilních techniků očekává Česká pojišťovna, že její klienti nahlásí cca 20 000 škod v objemu stovek milionů korun. Tento odhad se však bude velmi pravděpodobně měnit, a to na základě aktuálních informací a vývoje situace na jednotlivých vodních tocích. V terénu jsou týmy mobilních techniků, které jsou dle potřeby posilovány také pracovníky z ostatních částí republiky, jež nebyly velkou vodou zasaženy. Česká pojišťovna rovněž posílila počet operátorů na své klientské lince, kde se dnes očekává až 3 500 příchozích hovorů.

Nejpostiženějším regionem jsou v tento okamžik jihozápadní Čechy, tisíce hlášených škod očekává pojišťovna také ze severních a středních Čech a rovněž z území hlavního města Prahy. V oblasti východních Čech zatím odhaduje stovky případů, především pak z Trutnovska.

Klientské centrum ČP již přijalo prvních několik stovek hlášení, největší nápor telefonátů se však očekává dnes a v průběhu dalších dní tohoto týdne. Klienti zatím hlásí jak škody z majetkového pojištění, tak i z pojištění motorových vozidel.

Jak postupovat po vzniku živelné události?



•    Ohlaste vzniklou škodu Vaší pojišťovně. Využijte kanály, které pojišťovna nabízí: telefonní linka, formulář na obchodních místech, webové stránky či mobilní aplikace.
•    Pořiďte seznam poškozených věcí, pokud máte pořizovací doklady, připojte je k seznamu.
•    Zdokumentujte (ideálně fotoaparátem) vzniklé škody, zvlášť pokud odstraňujete následky ještě před prohlídkou mobilním technikem.
•    Začněte s odstraňováním škod, jakmile to bude možné.
•    Evidujte náklady a práce, které jste vynaložili na likvidaci škody – mohou být součástí náhrady vaší škody.
•    Připravte si pojistnou smlouvu před příchodem mobilního technika.
•    Při prohlídce mobilním technikem je možnost požádat o vyplacení přiměřené zálohy na pojistné plnění.

I Kooperativa se připravuje na likvidaci škod



Pojišťovna Kooperativa informuje, že její klienti doposud nahlásili 470 škod za cca 150 milionů Kč. Nicméně celkový rozsah škod si pojišťovna zatím netroufá odhadnout, i vzhledem k tomu, že na mnoha místech voda stále stoupá.

Nejvíce hlášených škod přišlo Kooperativě prozatím z Jihočeského kraje, zejména Českého Krumlova, Táborska a Bechyně, Prahy a Středočeského kraje nebo Královéhradeckého kraje, okolí Hostinného a Trutnova. Další škody určitě velká voda způsobí i v Ústeckém kraji, kde bude Labe teprve kulminovat.

„Klientům v nejpostiženějších oblastech zašleme SMS zprávu s kontakty, kam nejlépe škodu nahlásit. Už o víkendu jsme zásadně posílili počet operátorů na naší infolince, na kterou mohou klienti škody hlásit. Využít mohou také e-mailovou adresu nebo on-line formuláře na webu Kooperativy. Krizový štáb také řeší operativní přesun techniků, kteří budou nasazeni podle toho, jak bude voda opadávat a bude možné prohlížet poškozený majetek. Očekáváme, že první prohlídky budou probíhat od úterý 4. 6. 2013,“ doplňuje Miroslav Novák.

Kontakty na pojišťovny



Allianz - 841 170 000
Axa pojišťovna - 292 292 292
Česká podnikatelská pojišťovna - 841 444 555
Česká pojišťovna - 841 114 114
ČSOB Pojišťovna - 800 100 777
Ergo pojišťovna - 221 585 111
Generali Pojišťovna - 844 188 188
Hasičská vzájemná pojišťovna - 844 114 411
Kooperativa pojišťovna - 841 105 105
Slavia pojišťovna - 255 790 111
Uniqua - 800 120 020
Triglav pojišťovna - 542 425 000
Maxima pojišťovna - 224 305 403
Wüstenrot - 800 225 555





    



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,0 % p.a. u ročního vkladuvíce




všechny články
Dále v rubrice

Novinka od Kooperativy: vyšší plnění při vážných nemocech a asistence NA BLÍZKU

Obrázek: Pojištění závažných onemocnění Kooperativa rozšiřuje nabídku životního pojištění o zvýhodněné krytí závažných onemocnění. Nově mohou klienti získat dvojnásobné pojistné plnění při mozkové mrtvici, a to až o milion korun navíc. Cílem pojišťovny je posílit finanční jistotu lidí...

Kdo vyhrál v soutěži Visa Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2025?

Obrázek: Logo Visa Nej banka a pojišťovna 2025 Hospodářské noviny vyhlásily výsledky již 17. ročníku soutěže Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2025. Hodnotitelem této soutěže je společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz. Analytici ze Scott & Rose vyhodnocují...

Direct mění pojištění majetku. Na co nově získáte náhradu?

Obrázek: Direct pobočka Stačí malá nehoda a škody jsou na světě – převrácený květináč, zapomenuté okno při bouřce nebo prasklá trubka ve zdi. Zatímco dříve by pojišťovna podobné případy často odmítla uhradit s odkazem na výluky, Direct pojišťovna teď přichází s novým pojištěním...

Průměrná cena povinného ručení v září nepatrně klesla

Obrázek: Auto pojištění Broker Consulting Index povinného ručení, který sleduje vývoj průměrných nákladů na zákonné pojištění vozidel pro řidiče, zaznamenal v září mírný pokles. Průměrná hodnota Indexu klesla ze srpnových 7 482 Kč na 7 416 Kč. V meziročním srovnání však zůstávají...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies