Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Omezení provozní doby poboček bank, pojišťoven a dalších finančních společností v období epidemie

18.3.2020  |  aktualizováno 11.5.2020  |  Zdeněk Bubák, zprávy bank
  


Obrázek: BankyNěkteré banky v současné době, kdy platí omezení volného pohybu osob kvůli epidemii koronaviru, zkracují provozní hodiny svých poboček, případně menší pobočky úplně zavírají. Jak reagují jednotlivé banky na vládou vyhlášenou "karanténu"? Každopádně banky své klienty vyzývají, aby co nejvíce transakcí prováděli na dálku, přes internetové nebo mobilní bankovnictví, a pobočky nenavštěvovali, pokud to není úplně nezbytné. V následujícím textu najdete reakce bank i pojišťoven. Na začátek článku jsme nově doplnili přehlednou tabulku s otvírací dobou bankovních poboček. Připojili jsme i změny v otevírací době poboček pojišťoven (zde) a stavebních spořitelen (zde).


Šárka
20.3.2020 7:49
Mobilní bankovnictví
Myslím, že v dnešní moderní době je to jen dobře. Kdo by neměl IB nebo aplikaci v mobilu. Já mám jednu takovou od Equa Bank a vlastně už ani na pobočku nemusím a nevybavuji si dne, kdy bych mobil nepoužila. Možná jen, když opravdu očekávám, že nepůjde platba kartou. Hůře na tom asi budou senioři, ale myslím, že s naší pomocí to jistě zvládnou.
Odpovědět


Přidejte svůj názor:





Odeslat


      
  


Související články:
Komerční banka zrychlila SEPA platby

Změny úrokových sazeb u spořicích produktů

Žebříček spotřebitelských úvěrů v červnu

Několik bank měnilo na začátku června své ceníky. Víme které

Komerční banka snížila od začátku června úročení hypoték

Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde






Dále v rubrice

Na webu Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot

Obrázek: Generali Česká pojišťovna Na webových stránkách Generali České pojišťovny nově s klienty komunikuje chatbot. Ročně Generali Česká a její klientské centrum odbaví přes 65 tisíc chatů s klienty. Chatbot na bázi umělé inteligence...

Raiffeisenbank má všechny bankomaty plně bezkontaktní a na každé pobočce vkladomat

Obrázek: Bankomat Raiffeisenbank Raiffeisenbank dokončila rozsáhlou modernizaci sítě svých bankomatů. V současnosti jsou již veškeré bankomaty Raiffeisenbank po celé České republice plně bezkontaktní a na každé pobočce je vkladomat. Od podzimu...

Česká spořitelna bude celý rok slosovávat veškeré bezhotovostní platby, klienti mohou vyhrát 100 tisíc korun

Obrázek: Platební karta Česká spořitelna od července spouští novou kampaň, v jejímž rámci po celý rok každý měsíc vylosuje z veškerých provedených bezhotovostních plateb jednoho vítěze, který získá 100 tisíc korun. Do losování...

Raiffeisenbank spouští novou verzi mobilního bankovnictví

Obrázek: Raiffeisenbank Raiffeisenbank pokračuje ve vylepšování svého mobilního bankovnictví. Vydává další verzi s novinkami jako je například nahrání platební karty do Apple Pay přímo z aplikace, chat, změnu kontaktních údajů...

všechny články v rubrice










   
 
Banka Creditas
Finanční společnost roku 2019
Banka Creditas


Vítěz žebříčku pojištění
Pojištění schopnosti splácet úvěry od BNP Paribas Cardif Poj
BNP Paribas Cardif Pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz