Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Na Mall.cz a Kasa.cz zaplatíte přes internetové bankovnictví či Mobito

26.11.2012  |  Michal Bubák


Největší poskytovatel platebních řešení na e-commerce trhu, společnost PayU, nově zajišťuje rychlé online platby pro přední české internetové obchody Mall.cz a Kasa.cz. Zákazníci internetového nákupního portálu Kasa.cz mohou platit prostřednictvím platební brány PayU už od 5. listopadu, kupující v internetové nákupní galerii Mall.cz pak od 22. listopadu.

Platební řešení od PayU na Kasa.cz rozšířilo zákazníkům výběr platebních metod o šest rychlých bankovních převodů od Komerční banky, GE Money bank, mBank, Raiffeisenbank, Fio bank a Volksbank a také o mobilní platby prostřednictvím služby Mobito. Doplnilo tím a integrovalo dosavadní možnosti placení kartami a rychlým bankovním převodem Platba 24 od České spořitelny. V internetové nákupní galerii Mall.cz mohou nově kupující díky PayU využít rychlé bankovní převody od výše uvedených bank včetně České spořitelny.

„Oba přední české internetové obchody rozšířením stávající nabídky platebních metod reagují na vzrůstající oblíbenost online plateb u svých zákazníků. Rychlé bankovní převody jsou jednoduché, rychlé a ve spojení se spolehlivým obchodníkem, jakými Kasa i Mall bezpochyby jsou, patří bezkonkurenčně k nejbezpečnějším platebním metodám,“ říká ředitel společnosti PayU ČR Gabriel Kalapoš. PayU poskytuje své komplexní platební řešení pro více než tisícovku českých e-shopů. V nejbližší době je zajistí také pro internetové obchody CZC.cz a Levneelektro.cz.

Rychlé bankovní převody mohou využívat všichni kupující, kteří mají u své banky zřízenou službu internetového bankovnictví. Po výběru příslušné platby je zákazník přesměrován na zabezpečenou stránku svého internetového bankovnictví, kde se klasicky, jak je zvyklý, přihlásí. Po přihlášení má již automaticky vyplněný platební příkaz, který překontroluje a potvrdí. Platba je pak do několika sekund připsána na účet obchodníka a ten může zboží prakticky hned expedovat. Výhodou předvyplněného platebního příkazu je, že kupující nemůže chybovat při zadávání údajů. Technické zabezpečení celé platby je mimořádně vysoké a vychází ze standardů internetového bankovnictví. Možnost zneužití odborníci vyčíslují na 1 : 100 000 000, a je tak přibližně 100krát bezpečnější než platba v hotovosti na pobočce (údaje České spořitelny).




    


Související články:
Trendem roku 2023 v retailu a e-commerce jsou odložené platby

Air Bank nabízí novým klientům 500 korun za vyzkoušení účtu

Raiffeisenbank a Hello bank mění své obchodní podmínky. Co nového banky oznámily?

Pokud zavoláte do banky, může s vámi komunikovat hlasový robot

Produktové novinky bank v únoru aneb co nového pro nás banky připravily?

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde





všechny články
Dále v rubrice

Trendem roku 2023 v retailu a e-commerce jsou odložené platby

Obrázek: Placení mobilem Mastercard Digitalizace a technologické inovace umožňují použití nástrojů, které si oblíbili nejen mladí uživatelé. Čím dál více lidí je využívá při placení a v letošním roce podle všeho zažijeme růst zájmu o odložené platby. Česko tak bude následovat trend...

Air Bank nabízí novým klientům 500 korun za vyzkoušení účtu

Obrázek: Air Bank placení mobilem Air Bank nabízí novým klientům 500 korun na vyzkoušení účtu v mobilní aplikaci My Air. Pro získání 500 Kč, musíte splnit dvě podmínky: založit si do konce března účet (rámcovou smlouvu) a nejpozději do konce dubna ho propojit s mobilní aplikací My Air...

Raiffeisenbank a Hello bank mění své obchodní podmínky. Co nového banky oznámily?

Obrázek: Raiffeisenbank Od května roku 2023 se mění obchodní podmínky u Raiffeisenbank a Hello bank. Banky zavedou nové služby, díky kterým klienti jednodušeji pošlou a přijmou platby, budou snadněji spravovat své investice a nově budou moct bezpečněji ovládat online převody nebo obsluhovat další služby...

Pokud zavoláte do banky, může s vámi komunikovat hlasový robot

Obrázek: Žena s mobilem a notebookem Digitalizace v bankovním sektoru se již dlouhodobě rozvíjí. Mimo jiné má vliv i na bankovní call centra. Řadu požadavků klientů již vyřídí místo lidského pracovníka tzv. chatbot, virtuální asistent...

všechny články v rubrice










   
 
Nejlepší hypotéka roku 2022
Česká spořitelna
Česká spořitelna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz