Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Klienti mBank už nebudou volat do polské Lodže

21.12.2012  |  Zdeněk Bubák


Od 17.12.2012 začalo obsluhovat klienty z ČR a SR nové call centrum, které se do Prahy přesunulo z polské Lodže. V call centru zatím pracuje první dvacítka pracovníků, kteří se přestěhovali z Polska. Umístění call centra do Prahy je oproti bankovní  konkurenci v ČR výjimkou, neboť většina bank má svá call centra umístěna mimo hlavní město.

Generální ředitel mBank pro ČR a SR Roman Truhlář umístění call centra v Praze zdůvodňuje tím, že zatímco původně měla mBank call centrum vzdálené 800km, nyní bude umístěné na stejném patře jako centrála. Dalším důvodem je fakt, že pro mBank je tento kanál natolik důležitý, že nehledá levnou pracovní sílu, ale vysoce kvalifikované pracovníky s možností kariérního růstu v rámci centrály mBank.

Jednou z hlavních činností call centra bude i aktivní nabídka dalších produktů pro stávající klienty. mBank počítá s 1,7 milionu hovorů za rok zaměřených na prodej produktů, služeb a průzkum spokojenosti zákazníků.

Pro mBank je podle analytické společnosti Scott & Rose důležité, aby se pro řadu klientů stala bankou, kde klient nemá pouze účet vedený zdarma, s minimem poplatků, založený na zkoušku a spořící účet s vysokou úrokovou sazbou na trhu, kterou mBanka v prvních letech působení získávala klienty, ale bankou, kde klienti využívají celou standardní nabídku produktů a služeb.

Call centrum přinese pro klienty i rozšíření provozní doby stávající mLinky – ze současných provozních hodin pondělí-pátek od 7:00 do 22:00 na provoz nepřetržitý. Pro zabezpečení rozšířené mLinky banka vytvoří nová pracovní místa, což je zajímavé s ohledem na personální vývoj bankovního trhu v roce 2013.





    



Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu

Obrázek: Hypo lupa Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...

Srovnání stavebních spořitelen v prosinci: Nejvýhodnější nabídky na konci roku

Obrázek: Model domku a peníze Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních spořitelen...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

Kdo nabízí nejlepší podnikatelský a firemní účet? Air Bank, Moneta i Raiffka

Obrázek: Stupně vítězů bankovních účtů Přinášíme vám nový žebříček bankovních účtů pro podnikatele a malé firmy. První místo patří Air Bank, druhá příčka MONETĚ Money Bank a na třetím místě je Raiffeisenbank. Jaké je další pořadí a co pro své stávající i nové klienty vítězné banky nabízejí...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies