ING chce oslovit mladou generaci Doplňkovým penzijním připojištěním sjednatelným on-line
ING pokračuje v rozvoji prodeje
životního
pojištění a penzijního
spoření přes
internet. Nově umožní on-line sjednání
Doplňkového penzijního spoření (DPS).
Na
stránkách penzijní společnosti
naleznou
zájemci o DPS veškeré
podstatné informace
včetně formuláře ke sjednání. ING tak
navazuje
dalším projektem v oblasti prodeje přes internet.
V
minulosti přišla například s projektem
For You nebo
on-line prodejem II. a III. pilíře na Slovensku, kde je ING
jedinou společností, která tuto službu
nabízí.
„V loňském roce jsme byli v této
oblasti velmi
úspěšní. On-line prodeje
penzijního
připojištění tvořily nejen
významný
podíl na celkových prodejích tohoto
produktu, ale
dokonce překonaly prodeje prostřednictvím
makléřské sítě. Ukázalo se
tak, že on-line
distribuce penzijního spoření a
životního
pojištění hraje v prodeji našich
produktů
významnou roli,“ říká Michal
Skalický, ředitel přímé distribuce ING
Pojišťovny ČR/SR.
Sjednání finančních produktů
on-line není jen doménou mladé generace
Z prodejů penzijního připojištění
vyplývá, že sjednání přes
internet
není pro Čechy bariérou. Naopak se ukazuje, že
klienti u
jednodušších produktů,
kterým
rozumějí, tento způsob preferují. Ze
zákaznické analýzy navíc
vyplývá, že ani ročníky
současných
padesátníků nemají se
zřízením
penzijního připojištění touto cestou
problém. On-line sjednání
pojištění
a spoření tedy není doménou pouze
mladé
generace.
Kampaň se ovšem zaměří právě
na mladou generaci
Spuštění on-line prodeje DPS bude
doprovázeno
marketingovou kampaní, a to jak na předních
zpravodajských serverech, tak v televizi,
především na Prima Cool. ING Penzijní
společnost
se v kampani zaměřuje zejména na
mladší generaci,
která právě vstupuje na trh práce a se
vzrůstajícím příjmem
přemýšlí
o možnostech spoření.
„Věříme, že v prodejích DPS přes
internet budeme
úspěšní alespoň tak, jako jsme byli v
loňském roce v případě penzijního
připojištění,“ doplnil Michal
Skalický.
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Kdo nabízí nejlepší Dlouhodobý investiční produkt? Raiffeisenbank spouští poradenství a míří nahoru
Raiffeisenbank pokračuje v rozvoji svých digitálních investičních služeb a do aplikace Raiffeisen Investice nově přidává investiční poradenství. Díky této službě získají klienti možnost nechat si doporučit vhodné produkty podle svých investičních cílů, zkušeností a vztahu k riziku...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence
Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...
|
všechny články v rubrice
|