Nové značkové pojištění pro vozy Škoda od Allianz pojišťovny
| 13.1.2014 | Veronika Dusová | |
Allianz pojišťovna připravila další speciální pojištění pro známou automobilku. Do této oblasti pronikla pojišťovna už před šesti lety s Toyotou, po které následovalo Volvo. Zkušenosti ze značkového pojištění teď využila ve spolupráci se ŠKODA AUTO a společností ŠkoFIN.
Novinka se jmenuje ŠKODA Pojištění a nabízí ji dealerská síť mladoboleslavské automobilky. Zahrnuje povinné ručení i havarijní pojištění a na rozdíl od standardní nabídky navíc majitelům vozidel Škoda poskytuje i řadu výhod a bonusů. Součástí ŠKODA Pojištění je například koncept Domovského servisu, který spočívá v tom, že si zákazník při uzavření smlouvy určí konkrétní servis značky ŠKODA, který mu pak v případě pojistné události automobil opraví. Úhrada v takovém případě probíhá v cenách nových originálních dílů a motoristé se tedy nemusejí obávat tzv. amortizace. Další výhody - bezplatné zapůjčení náhradního vozidla po dobu opravy až na 20 dnů
- bezplatné zapůjčení náhradního vozidla v případě jeho odcizení až na 60 dnů
- lhůta pro získání 50% slevy je 5 let
ŠKODA Pojištění vychází z dílny Allianz pojišťovny, která také zajišťuje likvidaci všech pojistných událostí. Majitelé nových nebo maximálně 18 měsíců starých škodovek jej mají k dispozici ve dvou variantách - „Standard“ a „Plus“. Obě varianty obsahují jak povinné ručení, tak i havarijní pojištění. Balíček „Plus“ navíc zahrnuje např. pojištění GAP, které zajišťuje pojistné krytí, chránící majitele auta před finanční ztrátou způsobenou poklesem hodnoty vozidla v čase. Zákazníkovi je tedy v případě odcizení vozidla či jeho totální škody vyplacen rozdíl mezi pořizovací a obvyklou cenou automobilu. Při zvolení varianty „Plus“ také nemá první pojistná událost vliv na bonus. V závislosti na zvoleném balíčku může dosáhnout celková úspora až 72 %.
všechny články | |
Dále v rubrice
Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění
Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
všechny články v rubrice
|