mBank bude opět odměňovat zákazníky za doporučení běžného účtu mKonto
26.3.2014 | Veronika Dusová | |
mBank bude odměňovat za doporučení mKonta své zákazníky. Internetová banka tak navazuje na sérii věrnostních akcí z minulých let a pokračuje v kampani zaměřené na představování novinek v internetovém bankovnictví. Každý zákazník, který doporučí běžný účet mKonto svému známému, získá od banky odměnu 500 Kč.
Jedná se o pokračování marketingové kampaně, která byla spuštěna začátkem února a má za cíl představit novinky v internetovém bankovnictví mBank široké veřejnosti. Co získají noví zákazníci? Noví zákazníci, kteří si založí mKonto, mohou získat také peněžní odměnu: - 300 Kč při založení běžného účtu
- dalších 300 Kč za posílání výplaty do mBank ve výši min. 9 000 Kč, a to alespoň dva po sobě následující měsíce
- dalších 400 Kč za uzavření jakéhokoliv úvěrového produktu do 1 roku od založení mKonta
V loňském roce využilo tuto nabídku banky přes 20 000 nových zákazníků. "Doporučení mKonta spokojeným zákazníkem, je pro mBank již tradiční a osvědčený způsob, jak oslovit potenciální zákazníky. S mKontem šetří naši zákazníci stovky korun ročně za zbytečné poplatky a díky modernímu internetovému bankovnictví mají dokonalý přehled nad svými výdaji," vysvětluje marketingový ředitel mBank Michal Pokluda. mBank spustila v únoru tohoto roku v České a Slovenské republice nové internetové bankovnictví. Přístup do nového internetového bankovnictví mají dnes již všichni zákazníci mBank, kteří v něm provádějí již dvě třetiny veškerých transakcí. Nové internetové bankovnictví přináší zákazníkům řadu nových funkcí a vylepšení, které zjednodušují každodenní využívání bankovních služeb. Přehled novinek najdete v článku mBank uštědřila direkt konkurenci - bude mít zcela nové internetové bankovnictví a platby přes Facebook.
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
všechny články v rubrice
|