Vnímání bank očima klientů - tentokrát zaměřeno na internetbanking
| 18.6.2014 | Helena Kadlecová | |
Společnost ARBES Technologies - dodavatel softwarových řešení pro banky a další finanční společnosti jako například Home Credit a Air Bank - představila výsledky průzkumu Studie Internet banking 2014, kterou pro ni zpracovala agentura Yeseter. Studie vychází z analýzy sociálních sítí a webových diskusí v období od 1. ledna do 10. května 2014.
Z analýzy sociálních sítí a webových diskusí vyplynulo, že ve sledovaném období nejvíce diskutovanými produkty na internetu byly investiční produkty a dále osobní účty, půjčky a úvěry. Přímé bankovnictví zajímalo zhruba 2 % diskutujících, z toho Internetbanking tvořil třetinu veškerých sledovaných příspěvků o přímém bankovnictví. V diskusích se k němu nejčastěji vyjadřovali zástupci mladších věkových kategorií - věková skupina 20 - 45 let činila celkem 66 %.  Zdroj: Arbes Technologies | Analyzováno bylo celkem 126 096 příspěvků na téma bankovnictví, z toho 2 522 příspěvků zaměřených na přímé bankovnictví. Za příspěvek byl považován článek na zpravodajském serveru, blog, diskusní příspěvek pod tímto článkem nebo blogem, zmínka na diskusním fóru, tweet z Twitteru, komentář na zdi sociální sítě Facebook nebo Google+. | Internetbanking - nejvíce diskutované banky a jejich pozitivní nebo negativní vnímání Mezi bankami, které jsou v příspěvcích na webu nejčastěji spojovány s Internetbankingem (v posledních měsících), naprosto dominuje mBank, a to především díky diskusnímu fóru banky a komplexní změně aplikace internetového bankovnictví v průběhu února – března 2014. S velkým odstupem jsou pak zmiňovány Česká spořitelna, Komerční banka, Fio Banka, GE Money Bank, ČSOB nebo Air Bank.  Zdroj: Arbes Technologies Z výsledků studie vyplynulo, že: - Úroveň internetového bankovnictví je pro mnohé uživatele jedním z významných důvodů ke změně banky - forma internetového bankovnictví je pro mnohé zájemce stejně tak důležitým argumentem pro změnu banky, jako více „viditelná“ výše poplatků
- Důležitým faktorem oblíbenosti internetového bankovnictví je rychlost, jednoduchost a bezpečnost obsluhy financí
- V rámci internetového bankovnictví nabízeného českými bankami uživatelům nejvíc chybí snadnější vyhledávání a pokročilejší analytika - možnosti projekce rodinných či osobních rozpočtů nebo plánování cashflow
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Kdo nabízí nejlepší podnikatelský a firemní účet? Air Bank, Moneta i Raiffka
Přinášíme vám nový žebříček bankovních účtů pro podnikatele a malé firmy. První místo patří Air Bank, druhá příčka MONETĚ Money Bank a na třetím místě je Raiffeisenbank. Jaké je další pořadí a co pro své stávající i nové klienty vítězné banky nabízejí...
|
Banky rozdávají tisíce korun. Kde nyní získáte nejvyšší odměnu?
I když na konci listopadu řada akcí skončila, banky stále udržují dost atraktivních nabídek pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily...
|
Banky prodlužují garance úroků na spořicích účtech: U Monety máte jistotu až do března 2026
Banky v prosinci ponechaly úrokové sazby na spořicích účtech na stejné úrovni jako v předchozím měsíci, pouze prodloužily platnost garancí. Některé banky lákají klienty na sazby platné až do konce prvního čtvrtletí roku 2026. Pro střadatele je to důležitá informace...
|
všechny články v rubrice
|