Mladí lidé v Americe chtějí rychlé, aktivní a digitální banky
| 19.6.2014 | Helena Kadlecová | |
Poradenská společnost Accenture prezentovala výsledky svého výzkumu „America Consumer Digital Banking Survey 2014“, který byl proveden mezi téměř 4 000 retailovými klienty bank ve Spojených státech a Kanadě. Průzkum ukázal, že zákazníci chtějí banky, které jsou hbité, proaktivní a mnohem více digitální.
V následujících řádcích si všimneme zejména výsledků výzkumu týkajících se postojů a požadavků generace ve věku od 18 do 34 let. Jaký je vztah severoamerické generace ve věku 18 – 34 let k bankám? Graf č. 1 - Zdroj: Accenture - 39 % zákazníků by zvažovalo přechod k tzv. mezioborové bance, tedy například technologické společnosti poskytující bankovní služby (viz Graf č.1)
- mezi technologickými společnostmi by si za banku vybrali Google (téměř 40 %), Amazon (37 %) a Apple (34%)
- 72 % spotřebitelů by pravděpodobně nebo velmi pravděpodobně uvažovalo mít jako banku technologickou, telekomunikační, maloobchodní nebo přepravní společnost, která nabízí bankovní služby (viz Graf č.2)
 Graf č. 2 - Zdroj: Accenture Graf č. 3 - Zdroj: Accenture - chtějí, aby banky nabízely více služeb a řešení, které jim pomohou s finančním řízením a nákupy. Zhruba 55 % respondentů uvedlo, že by od své banky chtělo pomoc s takovými úkony, jako je nákup automobilu a získání slevy (viz Graf č. 3)
- zhruba 68 % projevilo zájem o analýzu svých výdajů v reálném čase od své banky a asi 67 % osob uvedlo, že takové služby by vedly k jejich větší loajálnosti vůči bance.
Z realizovaného výzkumu pro bankovní společnosti vyplývá, že pokud banky zůstanou u svých tradičních modelů fungování, mohou v budoucnu ztratit významný počet svých klientů. Mladí zákazníci bank mají jasné představy o správě svých financí a nebudou se bránit přechodům k novým, technologicky vyspělejším subjektům, pokud jim nabídnou kvalitní bankovní služby.
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu
Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Kdo nabízí nejlepší podnikatelský a firemní účet? Air Bank, Moneta i Raiffka
Přinášíme vám nový žebříček bankovních účtů pro podnikatele a malé firmy. První místo patří Air Bank, druhá příčka MONETĚ Money Bank a na třetím místě je Raiffeisenbank. Jaké je další pořadí a co pro své stávající i nové klienty vítězné banky nabízejí...
|
Banky rozdávají tisíce korun. Kde nyní získáte nejvyšší odměnu?
I když na konci listopadu řada akcí skončila, banky stále udržují dost atraktivních nabídek pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily...
|
všechny články v rubrice
|