Tesco Mobile zavádí automatické dobíjení kreditu z platební karty
Virtuální operátor Tesco Mobile aktuálně spustil novou službu, kterou nazývá Dynamo. Služba spočívá v tom, že si u předplacené SIM karty nastavíte její kredit a při prvním dobíjení tohoto kreditu k němu zaregistrujete platební kartu, ze které se má pravidelně dobíjet. Kromě toho je možné nastavit i způsob informování před automatickým dobitím, abyste dobíjení mohli případně zastavit.
Novinku spojující svět mobilních operátorů a platebních karet v těchto dnech představil virtuální operátor Tesco Mobile. Nová služba Dynamo svým uživatelům zajišťuje efektivní a přitom komfortní způsob, jak mít kontrolu nad výdaji za mobilní služby. Zároveň služba odbourává potřebu kontroly výše kreditu a jeho dobíjení při jeho vyčerpání. To je i důvod, proč lidé z předplacené karty přecházejí na tarif. K využívání Dynama tedy nemusíte uzavírat žádnou smlouvu, protože jeho základem je stále předplacená SIM karta. Služba Dynamo má v podtitulku heslo „Dobíjí za vás“. Je cílena nejen na stávající uživatele předplacených karet, ale především na tarifní zákazníky standardních mobilních operátorů. „Dynamo je svým způsobem tarif, který si každý šije sám na míru. To, co neutratí, nemizí v nenávratnu s koncem zúčtovacího období. Nabízí přitom daleko výhodnější cenové podmínky, než je tomu u „neomezených“ tarifů,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. Ve chvíli, kdy zákazník službu Dynamo aktivuje, funguje automaticky. V případě poklesu kreditu pod určitou hranici dojde k dobití kreditu z registrované platební karty. Zákazník si přitom může službu nastavit tak, aby jej před každým dobitím upozornila SMS zprávou a on tak mohl proces případně zastavit. Na rozdíl od dobíjení prostřednictvím kuponů či terminálů nezabere dobíjení přes Dynamo prakticky žádný čas. Tesco Mobile nabízí držitelům Clubcard při měsíční útratě 250 Kč volat a psát SMS v rámci sítě neomezeně a provolat 200 minut do ostatních sítí.
reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
Platby na kontakt: hodně klientů, málo plateb
Snazší posílání peněz mezi lidmi pomocí telefonního čísla namísto čísla bankovního účtu už půl roku umožňuje služba Platby na kontakt. Za tu dobu se do ní přihlásilo půl milionu klientů šestice bank, které tento typ transakcí umožňují...
|
Digitalizace bank - co si nově můžete sjednat online?
Banky svým klientům stále více nabízejí možnost sjednání produktů a služeb z pohodlí domova. Novinky v online sjednání představila Raiffeisenbank a ČSOB. Raiffeisenbank umožňuje od poloviny března právnickým osobám zakládat účty online a klienti ČSOB...
|
Co je to flipování nemovitostí a vyplatí se vůbec někdy?
Flipování nemovitostí, proces nákupu a rychlého prodeje nemovitostí za účelem zisku, se v posledních letech stalo populární investiční strategií. Na českém trhu lze v roce 2024 očekávat pokračující zvyšování poptávky po bytech, zejména...
|
Odměna až 24 000 Kč nebo televize. Jaké jsou nové odměny bank?
UniCredit Bank nabízí až 24 000 Kč při sjednání nové půjčky. Air Bank spouští svět výhod Unity. Jaké výhody a odměny nabízejí banky v dubnu? Přehled slev a bonusů najdete v našem článku...
|
všechny články v rubrice
|