Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Zákazníci BLUE České spořitelny mají k dispozici nový web

2.10.2014  |  Zdeněk Bubák
  


Blue České spořitelnyOsobní bankovnictví pod značkou BLUE začala Česká spořitelna od 1. října nabízet ve 138 pobočkách a dvou výhradních pobočkách v Praze a Brně. Službu BLUE mohou využívat všichni klienti České spořitelny, ale až díky určité výši příjmu nebo zůstatku na účtu klienti získají cenové zvýhodnění. Česká spořitelna chce pomocí nové značky BLUE navázat s klientem celoživotní vztah a efektivně řešit jeho potřeby v každé fázi jeho života, tedy až do důchodu.



Česká spořitelna od 1. října začala nabízet ve 138 pobočkách a dvou výhradních pobočkách v Praze a Brně osobní bankovnictví pod značkou BLUE. Touto značkou Spořitelna cílí na klienty ze střední příjmové třídy, kteří od banky očekávají širší a nadstandardní služby. Měsíční příjem minimálně 30 tisíc korun nebo zůstatek na účtu ve výši 500 tisíc korun umožní klientům získat slevu.

„Jelikož je osobní bankovnictví v poslední době na trhu trendem, který oceňuje stále více lidí, rozhodli jsme se být první, kdo tuto službu klientům nabídne pod samostatnou značkou. Chceme, aby nová značka přitáhla pozornost k našemu stávajícímu modelu obsluhy prostřednictvím osobních bankéřů. Pod značkou BLUE chceme do budoucna portfolio služeb obohacovat a přitáhnout pozornost ještě více klientů,“ říká Josef Havelka, marketingový ředitel České spořitelny.

Co klient se službou BLUE získá?



Klient díky nové značce získá služby osobního bankéře a možnost poradenství a komplexního finančního plánování. Klientům banka nabízí i možnost komunikovat dalšími kanály. Například kontaktovat telefonicky virtuálního bankéře nebo využít Busy banking či SERVIS 24 Mobilní banku.

Služba BLUE nabídne i různé investiční příležitosti a služby investičního specialisty. Klient získá oproti trhu výhodnější sazby i na spotřebitelských úvěrech. Pro vstup do služby BLUE je nutné založit osobní konto – při splnění základních podmínek je cena 120 Kč, pokud se však klient „bude držet doporučení osobního bankéře a svého finančního plánu“, službu bude mít zdarma.

Společně s uživatelem služby BLUE mohou službu za zvýhodněnou cenu využívat i spřízněné osoby: manžel nebo manželka, partner nebo partnerka a děti.

Osobní konto služby BLUE zahrnuje všechny transakce v ČR zdarma, včetně výběrů z bankomatů České spořitelny, platební karty VISA Gold, kontokorent, spořicí účet až do výše 150 000 Kč zůstatku úročený 1 % p.a.. Klienti BLUE mohou využít i kreditní karty World s exkluzivním programem Master Card Elite Program.

Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde

Pro klienty BLUE Česká spořitelna spustila nové webové stránky



Pro Českou spořitelnu nové stránky www.blue.cz připravil Dobrý web, agentura pro digitální marketing. Ten realizoval veškeré fáze návrhu nových webových stránek značky Blue od počátečního výzkumu a workshopů pro sběr vizí, přes prototypování, grafický design, tvorbu šablon až po příručku stylu jazyka a tónu online komunikace značky (tzv. styleguide) a tvorbu obsahu webu. Během všech fází návrhu navíc probíhala kontinuální uživatelská testování. Protože bylo třeba myslet i na uživatele mobilních zařízení, je web plně responzivní.

„Začínali jsme se zadáním navrhnout web, který bude pro zákazníky symbolem profesionality, zodpovědnosti a přátelského přístupu. Aby se to povedlo, bylo třeba se od začátku společně se zástupci klíčových oddělení banky soustředit na jednoduchost a intuitivnost uživatelského rozhraní, emoce vyvolávané grafickým designem, srozumitelnost a obchodní přesvědčivost textů a samotné portfolio produktů,“ říká k projektu Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web, a pokračuje: „Společné úsilí nejprve vyústilo v jednoznačné a úplné zadání pro implementaci nového webu, na kterém panovala shoda napříč všemi divizemi banky, a především ve výsledný web. Ten je modelovým příkladem jednoduché a přehledné nabídky bankovních služeb přímo na míru požadavkům velmi specifických zákazníků.“


      
  



reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,0 % p.a. u ročního vkladuvíce
Stavební spoření od Buřinky - dvojnásobná státní podpora na 5 let, sjednání zdarma a bonus za vklad až 8 500 Kčvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více




všechny články
Dále v rubrice

Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu

Obrázek: Hypo lupa Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...

Srovnání stavebních spořitelen v prosinci: Nejvýhodnější nabídky na konci roku

Obrázek: Model domku a peníze Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních spořitelen...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

Kdo nabízí nejlepší podnikatelský a firemní účet? Air Bank, Moneta i Raiffka

Obrázek: Stupně vítězů bankovních účtů Přinášíme vám nový žebříček bankovních účtů pro podnikatele a malé firmy. První místo patří Air Bank, druhá příčka MONETĚ Money Bank a na třetím místě je Raiffeisenbank. Jaké je další pořadí a co pro své stávající i nové klienty vítězné banky nabízejí...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies