Zajímá Vás Váš biologický věk a kondice členů rodiny? MetLife přichází s Věkomatem
| 3.10.2014 | Veronika Dusová | |
Pojišťovna MetLife přišla na trh s novým životním pojištěním FairLife přinášejícím výhody těm, kteří dbají na zdravý životní styl a jimž záleží na zdraví celé rodiny. Na podporu nového produktu připravila pojišťovna speciální internetovou aplikaci Věkomat, která je důležitá pro marketingovou komunikaci.
V nedávné době jsme Vás informovali o novém investičním životním pojištění FairLife od MetLife pojišťovny. Nyní přinášíme informace o nové internetové aplikaci pojišťovny – Věkomat. Současným cílem MefLife pojišťovny je stát se rodinnou pojišťovnou. Z tohoto důvodu přichází na trh s novým životním pojištěním FairLife, jehož cílem je ocenit ty, kteří o sebe dobře pečují a snaží se ke zdravému způsobu života přimět i svou rodinu. K podpoře tohoto produktu a jeho komunikaci slouží internetová aplikace Věkomat. Co je to Věkomat? „Věkomat je unikátní praktický nástroj, který dovede zjistit biologický věk a kondici jednotlivých členů rodiny. Je uživatelsky srozumitelný a založený na nastavení osobních parametrů, které pokrývají široké spektrum oblastí, jako je péče o sebe, sportovní aktivity, návyky, stravování a aktuální tělesný i duševní stav,“ říká Iva Musilová, marketingová manažerka MetLife pojišťovny. Cílem této aplikace, umístěné na internetových stránkách http://www.vekomat.cz/, které jsou součástí hlavních webových stránek MetLife, je zjistit skutečný věk uživatele a dát mu návod k udržení nebo vylepšení jeho kondice. „Jako bonus se na konci každý uživatel dozví, pokud je v dobré kondici, jakou slevu na životní pojištění může od MetLife pojišťovny získat,“ doplňuje Iva Musilová. Bannerová kampaň Pilířem marketingové komunikace, která v těchto dnech na podporu životního pojištění běží, je bannerová kampaň. Jejím úkolem je přes téma zdravého životního stylu rodiny vzbudit zájem o produkt FairLife. Kampaň je zacílena na ženy ve věku 30 – 40 let. „Žena totiž tvoří citlivé jádro rodiny. Muž má spíše na starosti koncepční záležitosti, zatímco každodenní běh rodiny leží na bedrech ženy. Průměrná česká žena také vydělává méně než muž. Vnímá to jako slabinu, a proto je ohledně stability rodiny obezřetnější. Uvědomuje si křehkost tohoto nastavení a chce mít jistotu, že rodina zůstane za každou cenu pod kontrolou,” vysvětluje Iva Musilová. Pětitýdenní kampaň, která poběží do poloviny října letošního roku, je složena ze 4 částí – display, packy (balíčky ženských webů), direct mailing a PPC kampaň. V první části kampaně využívá MefLife pojišťovna klasické bannery umístěné na nejnavštěvovanějších serverech zaměřených na ženy – ona.idnes.cz, prozeny.cz, vitalion.cz, druhá část je složena z několika balíčků, které obsahují weby s ženskou tématikou, některé jsou zaměřeny na zdraví a životní styl (např.: dama.cz, zeny.e15.cz, maminka.cz, babyweb.cz aj). K podpoře životního pojištění FairLife a aplikace Věkomat slouží i samotný web MefLife pojišťovny, který je doplněn komunikací pokrývající témata kvalitního životního stylu a rodiny. Mimo jiné obsahuje rady, tipy a návody, jak udržet celou rodinu fit a jak vylepšit kondičku jednotlivých členů rodiny.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
všechny články v rubrice
|