Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Česká spořitelna se prezentuje novými tvářemi. Je to rodina Palečkových a jsou to animáci

17.3.2015  |  Zdeněk Bubák
  


Česká spořitelna - PalečkoviUž jsme si zvykli, že si s GE Money Bank spojíme kocoura, s Raiffeisen stavební spořitelnou jejího Felixe (dříve Standu) a s ČMSS Lišku. Českou spořitelnu by nově měla reprezentovat dokonce celá rodina - Palečkovi. Spořitelna totiž právě nyní představuje nový marketingový koncept „Palečkovi“. Jde o 3D animované příběhy údajně typické české rodinky. Cílem banky je ukázat produkty a služby běžným bankovním klientům zábavnou formou.



Česká spořitelna tvrdí, že si novou mediální konstrukcí v podobě Palečkových bere na mušku širokou veřejnost (mass market) a drobné živnostníky, kterým by život typické české rodinky žijící pohromadě v šumperáku se zahradou v malém městě měl být docela blízký. Jako první odstartují Palečkovi kampaň na konsolidaci půjček, která začne v médiích 18. března 2015.

„Palečkovi jsou náš nový koncept, kterým navazujeme na dosavadní komunikační koncept Rodina nás baví. Hlavním hrdinou je pořád rodina. Na každodenních radostech a strastech rodiny Palečkových ukážeme, že Česká spořitelna chápe potřeby běžných lidí a je bankou, která jim za každých okolností dobře poradí. Máme spoustu poboček a dobře vyškolených profesionálů – a ti umí poradit a pomoci,“ říká Josef Havelka, ředitel marketingu České spořitelny.
Palečkovi - nový marketingový koncept České spořitelny
Autor: Česká spořitelna
Pro zvětšení a vstup do galerie klikněte na obrázek

Palečkovi jsou výjimeční jednak tím, že byli vytvořeni speciálně ve 3D provedení. Česká spořitelna se tak chce výrazně odlišit od konkurence, aby na první pohled bylo zřejmé, že jde o reklamu České spořitelny. TV spoty budou primárně podporovat značku a měly by i posílit povědomí o poradenské roli poboček ČS.

@@Adverts_middle@@
„V televizi chceme celoročně komunikovat témata spojená s hlavními finančními potřebami klientů a jejich řešením. Divákům říkáme, aby se k nám přišli poradit, protože bankovním produktům často opravdu není lehké rozumět. Na internetu, v rádiu, v tisku a ve všech dalších komunikačních kanálech, které máme k dispozici, se pak zaměříme na podporu konkrétní produktové nabídky. Budou samozřejmě mít i svoji webovou stránku a profily na Facebooku,“ dodává Josef Havelka.
 

Produkci spotu měla na starosti agentura Young & Rubicam. Podobu animovaných postaviček vytvořilo Studio PepperMelon, argentinské animační studio, které patří ke světové špičce, je nositelem řady mezinárodních ocenění za 3D a animace, mezi jejich práce patří kampaně a filmy pro americký i evropský trh: Disney-Pixar, Google, Guardian, Cartoon Network, Coca Cola, MTV, Lego, Xbox, Unilever, Fanta, Nestle, The Guardian atd.

Nový marketingový koncept České spořitelny - rodina Palečkových
Autor: Česká spořitelna



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu

Obrázek: Hypo lupa Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...

Srovnání stavebních spořitelen v prosinci: Nejvýhodnější nabídky na konci roku

Obrázek: Model domku a peníze Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních spořitelen...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

Kdo nabízí nejlepší podnikatelský a firemní účet? Air Bank, Moneta i Raiffka

Obrázek: Stupně vítězů bankovních účtů Přinášíme vám nový žebříček bankovních účtů pro podnikatele a malé firmy. První místo patří Air Bank, druhá příčka MONETĚ Money Bank a na třetím místě je Raiffeisenbank. Jaké je další pořadí a co pro své stávající i nové klienty vítězné banky nabízejí...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies