Klienti AXA penzijní společnosti mohou nalézt roční výpisy v internetovém bankovnictví ČS
| 25.3.2015 | Veronika Dusová, zpráva AXA | |
AXA penzijní společnost nově umožňuje svým klientům, kteří mají zároveň zřízen účet u České spořitelny, aby své roční výpisy a potvrzení o zaplacených příspěvcích mohli přijímat elektronicky přímo přes aplikaci České spořitelny SERVIS 24. Elektronické dokumenty lidé díky službě E-faktura ČS dostanou přímo do zabezpečeného prostředí internetového bankovnictví SERVIS 24.
„Jsme rádi, že můžeme našim klientům, kromě mnoha jiných elektronických služeb, nabídnout další způsob, který jim umožní mít přehled o svých financích pohodlně, bez zbytečných starostí a ztrácení času," říká Pavel Trávník, vedoucí úseku administrativy fondů AXA. Tato služba je zdarma a nabízí mnoho výhod. Díky bezpečnému a rychlému doručení si klienti mohou být jisti, že své dokumenty obdrží dříve než běžnou poštou, a také že se cestou nikde neztratí. O každém doručení nového dokumentu jsou navíc informováni e-mailem nebo SMS zprávou. Všechny dokumenty jsou také archivovány, a je tedy možné se k nim kdykoliv vrátit a najít je přehledně na jednom místě. Klienti si službu mohou aktivovat přímo v internetovém bankovnictví České spořitelny SERVIS 24. Elektronické služby Nahrazení papírové korespondence elektronickou, ale také elektronické zpracování smluv a možnost podpisu smlouvy i biometricky prostřednictvím zařízení SignPad, představuje nejen významnou úsporu nákladů na tisk a archivaci dokumentů, ale zapadá také do konceptu společenské odpovědnosti AXA, jehož je ochrana životního prostředí nedílnou součástí. V rámci iniciativy Go Green and Digital AXA svým klientům například nabízí nejen možnost přechodu z papírové komunikace na digitální, ale umožňuje jim také komunikovat on-line prostřednictvím klientského portálu, kde mohou kdykoliv získat přehled o svých smlouvách a financích. U vybraných produktů mají navíc možnost aktivních operací či přesunu finančních prostředků. Klienti penzijní společnosti mohou na stránkách AXA on-line provádět také změny ve své smlouvě nebo si sjednat novou on-line smlouvu. Dlouhodobé upřednostňování elektronických služeb je nejen projevem ohleduplnosti k životnímu prostředí, ale současně přispívá také ke zvýšení komfortu při komunikaci s klienty.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Kdo nabízí nejlepší Dlouhodobý investiční produkt? Raiffeisenbank spouští poradenství a míří nahoru
Raiffeisenbank pokračuje v rozvoji svých digitálních investičních služeb a do aplikace Raiffeisen Investice nově přidává investiční poradenství. Díky této službě získají klienti možnost nechat si doporučit vhodné produkty podle svých investičních cílů, zkušeností a vztahu k riziku...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence
Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...
|
všechny články v rubrice
|