Bezkontaktní placení v automobilové myčce zaznamenává pozitivní ohlas
| 15.4.2015 | Veronika Dusová, zpráva MasterCard | |
Síť samoobslužných automobilových myček CarWash, která jako první ve svém sektoru v České republice zavedla bezkontaktní placení, zaznamenává rostoucí počet zákazníků využívajících tuto možnost platby. Společnost MasterCard oznamuje, že dle statistik CarWash došlo po půl roce od uvedení služby již k realizaci 500 transakcí tímto způsobem.
Síť samoobslužných automobilových myček CarWash, která před půl rokem zavedla bezkontaktní placení, zaznamenává rostoucí počet zákazníků využívajících tuto možnost platby. V současnosti jsou nainstalovány příslušné platební terminály ve čtyřech mycích boxech v Mladé Boleslavi. Zavedení bezkontaktního placení se setkalo s pozitivním ohlasem ze strany zákazníků, o čemž svědčí vzrůstající počet plateb uskutečněných tímto způsobem. „Zákazníci si na novinku rychle zvykli a rádi se vracejí, denně je uskutečněna až třetina tržeb bezkontaktně. Služba je prozatím dostupná na naší pobočce v Mladé Boleslavi, ale plánujeme její rozšíření i do dalších mycích center, “ říká Martin Mitterwald, jednatel CW plus provozující myčky CarWash v České republice. S možností bezkontaktního placení je zejména v jarních měsících snazší lépe zvládat očekávaný nápor motoristů. Celý proces mytí i placení je díky této službě rychlejší, plynulejší a zároveň zvyšuje pohodlí pro zákazníka. Podle informací Sdružení pro bankovní karty bylo v průběhu roku 2014 uskutečněno čtyřikrát více bezkontaktních transakcí v celkové hodnotě přesahující 108,3 miliardy Kč, což představuje meziroční nárůst objemu bezkontaktních plateb o téměř 380 %. Platební terminál v myčce  Zdroj: MasterCard Miroslav Lukeš, generální ředitel společnosti MasterCard Europe pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko, říká: „Jsme rádi, že se akceptace bezkontaktních platebních karet neustále rozšiřuje do nových oblastí. Češi tak obhajují svou pozici jako lídra v přijímání nových platebních inovací, jež jsou pohodlné a rychlé.“ Dle průzkumu společnosti MasterCard by Češi nejvíce uvítali rozšíření bezkontaktního placení také v prostředcích veřejné dopravy, na čerpacích stanicích či v novinových stáncích.
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Kdo nabízí nejlepší podnikatelský a firemní účet? Air Bank, Moneta i Raiffka
Přinášíme vám nový žebříček bankovních účtů pro podnikatele a malé firmy. První místo patří Air Bank, druhá příčka MONETĚ Money Bank a na třetím místě je Raiffeisenbank. Jaké je další pořadí a co pro své stávající i nové klienty vítězné banky nabízejí...
|
Banky rozdávají tisíce korun. Kde nyní získáte nejvyšší odměnu?
I když na konci listopadu řada akcí skončila, banky stále udržují dost atraktivních nabídek pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily...
|
Banky prodlužují garance úroků na spořicích účtech: U Monety máte jistotu až do března 2026
Banky v prosinci ponechaly úrokové sazby na spořicích účtech na stejné úrovni jako v předchozím měsíci, pouze prodloužily platnost garancí. Některé banky lákají klienty na sazby platné až do konce prvního čtvrtletí roku 2026. Pro střadatele je to důležitá informace...
|
všechny články v rubrice
|