Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Jaké havarijní situace musí asistenční služba nejčastěji řešit?

23.4.2015  |  Veronika Dusová, zpráva České pojišťovny
  


Jaké havarijní situace musí asistenční služba nejčastěji řešit? Na snímku pobočka České pojišťovny.Za rok 2014 pomohla asistenční služba České pojišťovny 1 353 klientům, kteří ve své domácnosti museli řešit havarijní situaci. V roce 2013 přitom pracovníci asistenční služby řešili o 509 případů méně. Lidé nejčastěji potřebovali pomoci se zabouchnutými dveřmi, poruchami zámků dveří nebo při problémech s elektroinstalací.



Počet lidí využívajících asistenční služby v rámci pojištění domácnosti rok od roku roste. Zatímco v roce 2012 řešila asistenční linka České pojišťovny 393 případů, v roce 2013 to bylo už bezmála 850 případů a za rok 2014 evidovala asistenční služba 1 353 zásahů.



Domácí „kalamity“ potrápily v loňském roce nejvíce obyvatele hlavního města Prahy (369 případů), dále potom Moravskoslezského kraje (100 případů) a Středočeského kraje (89 případů).

„Nejčastěji operátoři pomáhali při řešení problémů spojených se zabouchnutými dveřmi, poruchou zámků, ztrátou či zlomením klíčů. Tyto situace tvoří zhruba 60 procent všech případů, které v rámci asistenční služby k pojištění domácnosti s klienty řešíme. Výjimkou nejsou ani potíže s elektroinstalací a poruchy kotlů. Těchto případů jsme za uplynulý rok řešili téměř 130,“ vysvětluje Michal Egert z Europ Assistance, která pro Českou pojišťovnu asistenční služby zajišťuje.

Jaké havarijní situace musí asistenční služba nejčastěji řešit? Na snímku graf nejčastějších příčin zásahů v roce 2014.
Zdroj: Česká pojišťovna

Jaké asistenční služby jsou poskytovány?



Spektrum asistenčních služeb, které Česká pojišťovna v rámci svých produktů poskytuje, se stále rozšiřuje. Již v druhé nejnižší variantě pojištění domácnosti Standard jsou zahrnuty asistenční služby, jako je nonstop pomoc řemeslníka při řešení havarijních stavů v bytě do výše 10 000 Kč. U vyšších variant pojištění domácnosti je potom k dispozici nadstandardní asistenční služba, díky které můžete získat například právní pomoc při řešení sporu do výše 30 000 Kč či zajištění nákupu či úklidu při úrazu nebo nemoci.

Pojištění opuštěné domácnosti



Pro ty, kteří nemají sjednané celoroční majetkové pojištění a mají strach o svůj domov v případě odjezdu na dovolenou, existuje možnost využít krátkodobého pojištění opuštěné domácnosti v rámci cestovního pojištění. Toto pojištění zajistí komplexní ochranu vybavení domova po celou dobu nepřítomnosti jeho majitele. Nedílnou součástí jsou asistenční služby, které zajistí rychlou nápravu případných škod v havarijních situacích.


      
  



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde



všechny články
Dále v rubrice

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění

Obrázek: Pojištění v zimě Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...

Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě

Obrázek: Logo Finparáda Cena veřejnosti Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...

Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies