Ke změně pojišťovny by nás u životního pojištění donutila úspora 200 korun měsíčně
| 19.8.2015 | Zdeněk Bubák, zpráva Pojišťovny ČS | |
Přinášíme Vám výsledky výzkumu, který si nechala provést Pojišťovna České spořitelny výzkumnou agenturou Ipsos. Z výzkumu vyplynulo, že by lidem stačilo, aby měsíčně ušetřili 200 korun, aby je to donutilo změnit pojišťovnu. Nejčastěji placenou částkou za životní pojištění je přitom 600 korun měsíčně. Co dál výzkum zjistil?
O změně pojišťovny by klienti uvažovali, kdyby na pojistném měsíčně ušetřili 200 Kč. Lidé přitom za životní pojištění nejčastěji platí částku 600 Kč měsíčně. Více než polovina dotázaných věří, že jim smlouva životního pojištění vydrží minimálně do důchodového věku. Čtvrtina respondentů nemá přitom pojištění sjednané ani dva roky. To jsou výsledky výzkumu, který pro Pojišťovnu České spořitelny zpracovala společnost Ipsos. reklama

|
 „Češi vnímají životní pojištění jako produkt na celý život. Finanční motivaci ale berou jako dobrý důvod pro ukončení stávajícího pojištění a sjednání smlouvy jinde,“ říká Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny. „Třetina z těch, kteří se již přepojistili, uvádí jako důvod lepší nabídku od finančního poradce.“ Většina klientů životní pojištění sjedná přes poradce, na pobočce pojišťovny jen každý dvanáctý Čtvrtina dotázaných má životní pojištění sjednané méně než dva roky, necelá polovina více jak 5 let. Smlouvu nejčastěji sjednali s poradcem pojišťovny nebo s nezávislým finančním poradcem. Přímo na pobočce banky pojištění sjedná jeden klient z dvanácti. Češi vědí, kolik za pojištění platí, nejčastěji uvádějí částku 600 Kč měsíčně. Výzkum pro Pojišťovnu České spořitelny realizovala společnost Ipsos pomocí on-line výzkumu na 1 017 respondentech ve věku 18 – 65 let.
všechny články | |
Dále v rubrice
Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění
Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
všechny články v rubrice
|