Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Allianz má novou aplikaci k hlášení dopravních nehod, registrace škody trvá 5 minut

28.8.2015  |  Veronika Dusová, zpráva Allianz
  


Allianz má novou aplikaci k hlášení dopravních nehod, registrace škody trvá 5 minut. Na snímku mobilní telefon Samsung.Allianz chce maximálně využít potenciál, který přinášejí moderní technologie, a proto nyní přichází se zcela novým počinem v oblasti digitalizace - mobilní aplikací k hlášení dopravních nehod. Její instalace a nastavení trvá několik vteřin, registrace škody na vozidle pak jen pár minut.



Allianz přichází s novou aplikací k hlášení dopravních nehod. Registrace škody trvá jen 5 minut.



„Zcela cíleně jsme testovali čas potřebný k vyplnění aplikace a většina motoristů zvládla hlášení vyplnit a odeslat za 4 až 5 minut. Jen pro srovnání, vyplnění papírového euroformuláře s hlášením nehody trvá 20 minut. Ostatně tato aplikace má ambice do budoucna formulář zcela nahradit a stát se jednotnou aplikací k hlášení všech nehod a plnit stejnou funkci jakou plní linka 1224 u telefonického kontaktu,“ vypočítává základní výhody Jakub Zaňka, specialista provozu a podpory likvidace škod v Allianz.

Jednou z výhod pro klienta je provázanost aplikace na klientský portál MojeAllianz. Tady si může pojištěný velmi rychle a jednoduše prostřednictvím čtečky QR kódu, která je součástí aplikace, načíst osobní údaje i data o pojištěném vozidle. V případě nehody pak vyplní několik údajů v aplikaci, pořídí fotografie dokumentující nehodu a odešle do pojišťovny. Následně jej pojišťovna telefonicky kontaktuje v preferovaném čase kvůli potvrzení vložených údajů.

„Práce s aplikací je velmi intuitivní a jednoduchá i v případě, že je potřeba doplnit informace o dalších účastnících dopravní nehody,“ popisuje navigaci aplikace Kateřina Jeníková, online specialistka Allianz.

Nabídku autopojištění najdete zde

Pro jaké zařízení je aplikace k dispozici?



Mobilní aplikace Hlášení nehody je k dispozici pro přístroje Apple iPhone a chytré telefony s Androidem. Stáhnout ji lze zdarma prostřednictvím App Store či Google Play nebo na webu www.hlaseninehody.cz, kde lze najít také podrobnější informace. Návodné video pak ukáže v praxi, jak jednoduché její použití je.

„Naší ambicí je zpřístupnit aplikaci klientům většiny pojišťoven do poloviny roku 2016. Těší nás, že Allianz nové službě věří natolik, že se významně zapojila do jejího vzniku. Reakce dalších pojišťoven a České kanceláře pojistitelů nás utvrzují v tom, že jdeme správnou cestou,“ vysvětluje Tomáš Čermák, marketingový ředitel společnosti eMan Commerce, která aplikace Hlášení nehody provozuje.

Allianz má již pátou aplikaci pro chytré telefony



Například aplikace Na cesty s Kolbabou umí sjednat levnější cestovní pojištění, ale také poradit v nesnázích na cestách. Její samozřejmostí je také rychlá volba na non-stop asistenční službu.

Meteorologická stanice v kapse - Allianz WeatherSafe, zase poskytuje bezplatné výstrahy a rady pro případ nepříznivého počasí – varování před přívalovými dešti, záplavami, bouřkami, silným větrem a dalšími živly.

Další dvě aplikace jsou současně hrami pro motoristy, kterými si mohou zlevnit povinné ručení o 20–50 procent. Tou nejstarší jsou Allianz Křižovatky, s níž mohou uživatelé každého věku velmi hravou formou trénovat správný postup při projíždění křižovatek. Druhou herní aplikací je Allianz Škola smyku určená pro řidiče i neřidiče k prohloubení znalostí o tom, jak se vypořádat s nástrahami na vozovce.


      
  





všechny články
Dále v rubrice

Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění

Obrázek: Pojištění v zimě Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění

Obrázek: Pojištění v zimě Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...

Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě

Obrázek: Logo Finparáda Cena veřejnosti Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies