AXA Assistance spustila portál My Travel Space
| 10.9.2015 | Veronika Dusová, zpráva AXA Assistance | |
AXA Assistance spustila pro své klienty portál My Travel Space. Cestovatelé na něm naleznou bezpečnostní varování, informace o výskytu nemocí a epidemií, doporučená očkování, podmínky pro udělení víza, umístění ambasád a spoustu dalších užitečných informací. Široké pokrytí zahrnuje velké množství zemí a kontakty na mezinárodní síť nemocnic.
Nový portál My Travel Space od AXA Assistance je online aktualizován v reálném čase. Díky tomu dohledají klienti kvalitní lékařské zařízení a platné bezpečnostní informace během několika sekund. Portál je přístupný i z tabletu nebo chytrého telefonu. „Portál My Travel Space našim klientům dává výhodu koncentrace nejdůležitějších informací na jednom místě. Odpadá tak čas strávený na nejrůznějších webových stránkách i obava z nepřesných nebo zastaralých informací. Podporujeme tím naše přesvědčení, že cestovní pojištění není jen o limitech, ale také stále více o podpůrných a asistenčních službách,“ uvedl ke spuštění Lukáš Přikryl z AXA Assistance. Od září 2015 se všichni klienti, kteří si sjednají cestovní pojištění od AXA Assistance, mohou zaregistrovat na novém portálu www.MyTravelSpace.cz, kde naleznou veškeré potřebné informace o svých vybraných destinacích. Při registraci klient jednoduše vyplní základní údaje včetně čísla pojistné smlouvy a následně si může jednotlivé země uložit do seznamu. Spolu s tím má možnost si své cesty efektivně naplánovat a uzpůsobit si dostupná nastavení. Co je obsahem portálu? Nejdůležitějším obsahem portálu jsou nová bezpečnostní varování, zdravotní informace o výskytu epidemií a jiných onemocnění, rady a tipy, kontakty, umístění letišť, ambasád a dalších důležitých budov, podmínky pro udělení víza a další užitečné informace. Díky pravidelným aktualizacím v reálném čase jsou veškeré bezpečnostní informace vždy platné v souvislosti s aktuálním děním ve vybrané zemi. K dispozici je také neustále aktualizovaná databáze nemocnic, jež jsou s AXA Assistance smluvně vázány. V případě potřeby akutního ošetření tak klienti mohou snadno vyhledat spolehlivé lékařské zařízení a nemusí se obávat odmítnutí pomoci, což bývá častým rizikem zejména v exotických oblastech. Výhodou je poté i responzivní design, který umožní prohlížet obsah portálu na všech dostupných zařízeních. Všichni zaregistrovaní klienti tak mají k dispozici účinný nástroj nejen před odjezdem do ciziny, ale i na samotných cestách.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
všechny články v rubrice
|