Česká podnikatelská pojišťovna přichází s novou podzimní kampaní a rozdává dárky
| 2.10.2015 | Veronika Dusová, zpráva České podnikatelské pojišťovny | |
Česká podnikatelská pojišťovna odstartovala včera novou podzimní kampaň podporující její image univerzální pojišťovny nabízející svým klientům široký výběr produktů z oblasti životního i neživotního pojištění. Kampaň pojišťovny, která v letošním roce slaví 20 let na trhu, doprovází motto „Slavte s námi a získejte k novému pojištění dárek“.
Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) startuje novou kampaň, v rámci které bude rozdávat dárky i slevy. „Klienti, kteří si u nás sjednají životní nebo neživotní pojištění, získají k nové smlouvě malý dárek. Každý obdrží navíc kupón v hodnotě až 700 korun, který může uplatnit jako slevu z první platby pojistného při sjednání majetkového a odpovědnostního pojištění,“ říká Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. Slevový kupón je přenosný a platí 12 měsíců od data vydání. Nabídku životního pojištění najdete zde Stejně jako již v minulých letech vsadila pojišťovna také v této kampani na televizní reklamu. Spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčko. Dále se TV spot objeví na obrazovkách městských úřadů, nemocnic a dopravních inspektorátů, monitorů MHD v Brně, Hradci Králové, Liberci, Pardubicích, Plzni, Olomouci a Zlíně. Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Mediamix zahrnuje také inzerci v tisku, na internetu a na pobočkách formou letáků. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic. „Slibujeme si, že kampaň přinese kromě zvýšení povědomí o ČPP a jejím dvacetiletém působení na trhu také další zvýšení prodeje, a to nejen v oblasti autopojištění, ale i v ostatních segmentech,“ doplnila Kolaříková. Nabídku neživotního pojištění najdete zde Na přípravě podzimní kampaně ČPP již tradičně spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu zajišťuje služby spojené s mediálními aktivitami a nákupem souvisejících služeb.
všechny články | |
Dále v rubrice
Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění
Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
všechny články v rubrice
|