mBank začala odměňovat nové klienty podle jejich aktivity na účtu. Mohou získat až 1 500 korun
6.10.2015 | Zdeněk Bubák, zpráva mBank | |
Pokud si ode dneška nový klient mBank otevře a bude aktivně používat běžný osobní účet mKonto nebo podnikatelský účet mKonto Business, může získat 1 500 Kč. Tentokrát je odměna pro klienty rozložena podle aktivity v podobě používání osobního nebo podnikatelského účtu mKonto.
mBank přišla s akcí, kdy novým klientům „rozdává“ peníze podle jejich aktivity na účtu. Prvních 300 Kč získá klient hned za založení svého nového účtu. Další odměny dostane vyplacené podle toho, jak bude mKonto nebo mKonto Business používat. reklama

|
 Za zadání dvou trvalých příkazů do konce měsíce následujícího po měsíci otevření účtu mKonto získá po prvních 300 Kč, které dostal při založení účtu, dalších 300 Kč. Pět set korun zase získá, pokud jeho měsíční příjem na účet bude minimálně 10 000 Kč po dobu tří měsíců. Klient má pro splnění této podmínky 6 měsíců od otevření svého účtu. V případě, že si klient sjedná úvěrový produkt do půl roku od otevření účtu mKonto, získá odměnu čtyři sta korun. Akce platí od dnešního dne, tj. 6. října 2015, a ukončena bude po otevření osmnáctitisícího účtu v České republice v rámci dané akce. „Aktuální podzimní akce je v souladu s naší dlouhodobou strategií nabízet klientům užitečné produkty, které budou aktivně využívat. V případě mKonta je naším cílem, aby se pro klienty stalo jejich primárním bankovním účtem. Tentokrát cílíme zejména na nové zákazníky, ale do konce roku plánujeme zajímavé nabídky i pro naše stávající klienty,“ vysvětluje Michal Pokluda, ředitel produktového portfolia mBank pro Českou republiku a Slovensko. mKonto je podle mBank stavěno tak, aby poskytlo pohodlnou obsluhu z domova, kanceláře nebo libovolného místa na světě.
všechny články | |
Dále v rubrice
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
všechny články v rubrice
|