AXA propaguje své nové životní pojištění
| 23.11.2011 | Zdeněk Bubák | |
Finanční skupina AXA podpořila své nové
investiční životní pojištění Kumulativ Life
televizní a internetovou kampaní. Kromě toho
probíhá téměř dvoutýdenní
série akcí na 29 pobočkách v 11 krajích.
Televize a internet
Televizní a internetová kampaň, připravená
agenturou Leo Burnett, byla zahájena v první polovině
listopadu. Součástí kampaně jsou televizní spoty,
bannery na internetu a POS materiály na pobočkách skupiny
AXA. Zdůrazněna je především hlavní
konkurenční výhoda nového pojistného
produktu, jímž je každoročně rostoucí věrnostní
bonus.
Regionální kampaň
Celkem před 29 pobočkami finanční skupiny AXA vyroste sloup z
nafukovacích balonků s rostoucími
procentuálními hodnotami, které symbolizují
každoročně se zvyšující věrnostní bonus u
Kumulativ Life. Stejné balonky budou přítomné
hostesky rozdávat kolemjdoucím chodcům. Zájemci o
více informací mohou využít služeb
finančního poradce, který bude na pobočce také k
dispozici.
Regionální kampaň byla zahájena v pondělí
21. listopadu na pobočkách v Brně a bude ukončena v pátek
2. prosince v Novém Jičíně a Praze.
Kumulativ Life
Investiční životní pojištění Kumulativ Life
finanční skupiny AXA je určeno především klientům,
kteří chtějí investovat a pojistit se s
dlouhodobým výhledem. Jeho hlavní výhodou
je každoročně se zvyšující věrnostní
bonus, jehož výše není omezena horní
hranicí. S Kumulativ Life lze investovat do čtyř aktivně
řízených fondů, které byly pro tento
finanční produkt speciálně vytvořeny.
Více o pojištění Kumulativ Life zde.
Porovnejte si životní pojištění na Finparádě:
Finparáda / Pojištění / Přehled životního pojištění
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
všechny články v rubrice
|