Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

AXA propaguje své nové životní pojištění

23.11.2011  |  Zdeněk Bubák


Finanční skupina AXA podpořila své nové investiční životní pojištění Kumulativ Life televizní a internetovou kampaní. Kromě toho probíhá téměř dvoutýdenní série akcí na 29 pobočkách v 11 krajích.

Televize a internet

Televizní a internetová kampaň, připravená agenturou Leo Burnett, byla zahájena v první polovině listopadu. Součástí kampaně jsou televizní spoty, bannery na internetu a POS materiály na pobočkách skupiny AXA. Zdůrazněna je především hlavní konkurenční výhoda nového pojistného produktu, jímž je každoročně rostoucí věrnostní bonus.


Regionální kampaň

Celkem před 29 pobočkami finanční skupiny AXA vyroste sloup z nafukovacích balonků s rostoucími procentuálními hodnotami, které symbolizují každoročně se zvyšující věrnostní bonus u Kumulativ Life. Stejné balonky budou přítomné hostesky rozdávat kolemjdoucím chodcům. Zájemci o více informací mohou využít služeb finančního poradce, který bude na pobočce také k dispozici.


Regionální kampaň byla zahájena v pondělí 21. listopadu na pobočkách v Brně a bude ukončena v pátek 2. prosince v Novém Jičíně a Praze.

Kumulativ Life

Investiční životní pojištění Kumulativ Life finanční skupiny AXA je určeno především klientům, kteří chtějí investovat a pojistit se s dlouhodobým výhledem. Jeho hlavní výhodou je každoročně se zvyšující věrnostní bonus, jehož výše není omezena horní hranicí. S Kumulativ Life lze investovat do čtyř aktivně řízených fondů, které byly pro tento finanční produkt speciálně vytvořeny.

Více o pojištění Kumulativ Life zde.

Porovnejte si životní pojištění na Finparádě:

Finparáda / Pojištění / Přehled životního pojištění




    



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde




všechny články
Dále v rubrice

Produktové novinky bank v srpnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu srpna letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, Generali Česká pojišťovna, Komerční banka, mBank...

Povinné ručení v červenci mírně podražilo

Obrázek: Autopojištění Broker Consulting Index povinného ručení zaznamenal v červenci mírné navýšení průměrné ceny zákonného pojištění vozidla pro řidiče bez pojistné historie. Aktuální hodnota indexu činí 7 478 korun, což znamená jen drobný posun vzhůru oproti červnu (7 437 Kč)...

Nemoc nebo úraz na dovolené: Zjistěte, jak správně postupovat a na co si dát pozor

Obrázek: Cestovní pojištění Dovolená u moře se může rychle proměnit v noční můru, pokud se dostaví nečekaná nemoc nebo úraz. Léčba v zahraničí může vyjít na statisíce, proto je klíčové mít sjednané správné cestovní pojištění. Nejenže pokryje léčebné výlohy, ale pomůže i s...

Pojištění majetku online: Generali Česká pojišťovna nasazuje umělou inteligenci

Obrázek: On-line pojištění majetku Generali Česká pojišťovna spustila v ostrém provozu nový online nástroj Můj majetek 2.0 pro sjednání pojištění nemovitosti a domácnosti. Cílem je nabídnout srozumitelné a intuitivní prostředí pro maximálně hladký průchod celým procesem. Nově je navíc...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies