Poradci NN pojišťovny začínají od 1. února nabízet i produkty neživotního pojištění
| 1.2.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva NN a Direct pojišťovny | |
Poradci NN od 1. února nabízejí všechny produkty z oblasti neživotního pojištění svého strategického partnera, Direct pojišťovny. Poradci NN se tak pro klienty stávají pomocníky pro řešení finanční budoucnosti nejen skrze životní pojištění a spoření na stáří, ale nově také díky pojištění vozidel, majetku, odpovědnosti nebo pojištění při cestách do zahraničí.
NN pojišťovna a penzijní společnost nově klientům v rámci vlastní sítě poradců zajistí všechny typy pojištění včetně krytí neživotních rizik. Neživotní část produktového portfolia pokryje produkty ze strany Direct pojišťovny. NN i Direct pojišťovna mají v rámci pojistného trhu různé zaměření a jejich nabídky se tak doplňují. Díky spolupráci, kterou v listopadu loňského roku navázaly, mohou nyní jejich klienti vybírat z kompletní nabídky pojistných produktů a služeb. reklama

|
 „Prodej neživotního pojištění z portfolia Directu bereme stejně vážně jako všechny naše ostatní služby. Proto tyto produkty budeme lidem nabízet výhradně prostřednictvím řádně proškolených poradců NN, kteří jsou schopni nabídnout to nejlepší nastavení a kombinaci pojištění podle osobních potřeb klientů,“ říká Jiří Čapek, předseda představenstva a generální ředitel NN. Důležitou roli při nastavení spolupráce mezi NN a Direct pojišťovnou sehrála shoda vizí a hodnot obou společností. „V souladu s naší koncepcí pojišťovny bez háčků nemění neživotní pojištění Directu prodávaná v NN svoje parametry, ceny ani názvy. Obě pojišťovny chtějí vytvářet transparentní, snadno pochopitelné a férové produkty i služby. Proto nebudou klientům komplikovat život tím, že by pod různými značkami nabízely pojištění s rozdílnými parametry,“ uvádí Pavel Řehák, předseda představenstva Direct pojišťovny.
všechny články | |
Dále v rubrice
Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění
Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
všechny články v rubrice
|