mBank znovu rozjela akci, při které klientům nabízí bonus za získání nového klienta
17.3.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva mBank | |
mBank přichází podruhé v letošním roce s akcí, kterou nazývá mKlub. Jde o benefit pro stávající i nové klienty, které banka odměňuje za doporučení a získání nového klienta pro účet mKonto nebo mKonto Business. Za jednoho nového klienta získá 500 korun stávající klient, který banku doporučil. Stejný obnos obdrží i nově získaný zákazník. Limit pro odměnu činí 2 500 korun v rámci akce, tj. nábor můžete opakovat maximálně pětkrát.
Podle mBank jde v opětovně zařazené akci s názvem mKlub o odměnu klientům za jejich za důvěru. Akce bude probíhat od 16. do 31. března. Banka odmění stávající i nové klienty za doporučení účtu mKonto nebo mKonto Business či za jeho založení. Tato akce doplňuje současně probíhající kampaň na mKonto s názvem „Získejte 500 Kč na mKonto či mKonto Business“. Každý stávající klient, který má v současnosti u mBank zřízený osobní účet mKonto nebo podnikatelský účet mKonto Business, může mBank doporučit komukoliv ze svých přátel, známých či rodinných příslušníků. Za každého, kdo si následně založí v mBank nové konto, získá stávající zákazník 500 Kč, stejně jako nový zákazník. Během akce mKlub může klient, který už u mBank účet má, získat za doporučení svým přátelům a známým až 5 krát 500 korun, celkově tedy až 2 500 korun. „O Velikonocích většině lidí peníze z účtu spíše ubývají. Novým klientům mBank na účet naopak přijde 500 Kč, stávajícím ale může za doporučení přitéct i 2500 Kč,“ říká Jana Fučíková, vedoucí týmu depozitních produktů pro Českou republiku a Slovensko. Své klienty o aktuálně probíhající akci mKlubu banka informuje prostřednictvím e-mailů, zpráv v internetovém bankovnictví, stejně jako v aplikaci na mobilních telefonech a také pomocí on-line bannerů. Tento týden mBank oznámila, že její mobilní bankovnictví ve verzi pro iOS (pro Apple zařízení) již umožňuje přihlášení se do aplikace pomocí otisku prstu. Současně banka informovala, že intenzivně připravuje zavedení bezkontaktních platebních nálepek.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
Novinky v Partners Bance: Nulové kurzy, akce na spoření a levnější hypotéky v říjnu
Partners Banka vstoupila do podzimu se silnou kombinací hned tří novinek, které cílí na úspory klientů v oblasti každodenních financí. Kromě hlavní výhody v podobě trvale nulové kurzové přirážky u plateb kartou, kde klienti platí kurzem ECB, spustila banka...
|
Správný čas na spoření: Do kdy vám banka garantuje výhodnou sazbu?
Banky i v říjnu pokračují v nabídkách garantovaných úrokových sazeb na spořicích účtech. Většina z nich garantuje zvýhodněné úročení do konce října. Některé finanční domy ale klientům slibují atraktivní sazby i na delší období – například až do konce roku...
|
všechny články v rubrice
|