Allianz svou asistenční službou myslí na chybování řidičů. Nově pomůže i s prázdnou nádrží
| 31.3.2016 | Monika Šimůnková, zpráva Allianz | |
Ve voze došlo palivo nebo se vybila autobaterie? To už od 1. dubna nebude pro řidiče představovat žádný problém. Allianz totiž pro své klienty autopojištění připravila novou asistenční službu. Ta již v základní verzi zahrnuje limit 3000 Kč na jednotlivé úkony pro pomoc v České republice i v zahraničí, a to nejen v případě nehody či poruchy, ale také chyb řidiče.
Nová asistence od Allianz pro klienty autopojištění, která platí od 1. dubna, v základní verzi zahrnuje limit 3000 Kč na jednotlivé úkony pro pomoc v ČR i v zahraničí. A to jak v případě nehody či poruchy, tak i při chybách řidiče, jako je například došlé palivo nebo vybitá autobaterie. Novinka přináší i zvýšený počet dní poskytnutí náhradního vozidla při nepojízdnosti vlastního. Nárok na asistenční služby má každý, kdo u Allianz uzavře novou smlouvu. Ke smluvnímu výročí bude inovace postupně nabízena i stávajícím klientům. reklama

|
 Nová asistence přináší produktové zjednodušení. Rozdíl mezi Základní asistencí a nadstandardními variantami, tedy mezi Asistence PLUS a PLUS MAXI, bude nově pouze v limitech pojistného plnění a počtu dnů poskytovaných služeb, nikoli ve škále úkonů. Se Základní asistencí se budou moci postupně všichni řidiči spolehnout, že v případě nešťastných náhod, jako je poškození pneumatik, problémy s palivem či jinými provozními kapalinami, ztráta či zlomení klíčů v zámku nebo vybitá autobaterie, zvládnou vše vyřešit zavoláním na Allianz Assistance s limitem 3000 Kč na jednotlivé úkony. Pojistit se ale půjde i bezlimitně. Při nepojízdnosti vozidla v důsledku nehody nebo poruchy pak budou klienti nově v základní variantě jištěni vyšším počtem dnů poskytnutí náhradního vozidla, a to v délce tří dnů z povinného ručení a tří z havarijního pojištění – a až 20 dnů v nadstandardu. V případě odcizení vozidla dostanou vypůjčený jiný vůz, a to na 15 dní z povinného + 15 dnů z havarijního pojištění.
všechny články | |
Dále v rubrice
Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění
Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
všechny články v rubrice
|