UNIQA odmění klienty, kterým loni nevznikla žádná škoda
| 13.4.2016 | Monika Šimůnková, zpráva UNIQA pojišťovna | |
UNIQA pojišťovna odměňuje své klienty. Každý, kdo je u UNIQA pojišťovny registrovaný ve věrnostním programu Q-Partner, dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět. Buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet, tzv. bezeškodní bonus.
Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný ve věrnostním programu Q-Partner dostává za uplynulý kalendářní rok za své uhrazené pojistné vždy něco zpět, například pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody nebo část ročního pojistného formou přímé výplaty na bankovní účet, tedy takzvaný bezeškodní bonus. Bonus klient obdrží v případě, že mu během roku 2015 nevznikla žádná škoda, jako odměna za jeho odpovědný přístup. Za loňský rok tuto odměnu obdrží okolo 4 500 klientů, mezi něž se rozdělí 4,523 milionu korun. Srovnání pojišťoven najdete zde Příslušná individuální částka bonusu bude během nadcházejícího týdne zaslána klientům registrovaným v programu Q-Partner na jejich bankovní účty spolu s informačním dopisem. V rámci programu Q-Partner jsou sdruženi zákazníci, kteří u UNIQA pojišťovny v minulosti uzavřeli více smluv majetkového i životního pojištění, a to v konkrétní kombinaci odpovídající optimální skladbě ochrany života, zdraví a majetku. reklama

|
 Bezeškodní bonus znovu letos činí 300, 500, 1000 nebo až 1.500 korun podle výše ročního pojistného. Poprvé ho dostali klienti bez pojistných událostí za rok 2007, kdy UNIQA vyplatila necelý čtvrtmilion korun. Od té doby částka bonusu vzrostla. Celkem bylo za osm let zákazníkům na bezeškodním bonusu vyplaceno více než čtyřicet milionů korun. Bezeškodní bonus ve výši tisíc korun Do věrnostního programu Q-Partner byli klienti UNIQA registrováni do roku 2014. Cílem bylo motivovat zákazníky k všestranné pojistné ochraně a současně je každoročně odměňovat za jejich loajalitu a opatrnost. Letošní průměrný bezeškodní bonus činí 1000 korun. Všichni dosavadní členové programu Q-Partner, kteří i nadále budou splňovat žádoucí skladbu pojistných smluv, mohou počítat s bezeškodním bonusem i v dalších letech.
všechny články | |
Dále v rubrice
Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění
Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
všechny články v rubrice
|