Klienti Pojišťovny České spořitelny mohou nahlásit pojistou událost online
| 22.4.2016 | Monika Šimůnková, zpráva Pojišťovna ČS | |
Na trhu životního pojištění přibyla novinka. Pojišťovna České spořitelny totiž během dubna spustila on-line systém pro hlášení pojistných událostí elektronickou cestou. On-line hlášenka, jak se systém jmenuje, klienty přesně vede podle parametrů jejich pojištění. Tak se prý nemůže stát, že by klienti pojistnou událost nahlásili chybně nebo nedostatečně.
Pojišťovna České spořitelny během dubna 2016 novinku na trhu životního pojištění. Jedná se o on-line systém pro nahlášení pojistných událostí elektronickou cestou zvaný On-line hlášenka. Ta klienty vede podle parametrů jejich pojištění, a proto nemohou pojistnou událost nahlásit chybně nebo nedostatečně. Klienti mohou sledovat stav nahlášené události a položit dotaz likvidátorovi, který jejich pojistnou událost řeší. Srovnání pojišťoven najdete zde „On-line hlášenku jsme připravili na pomoc našim klientům, kteří tak mohou kdykoliv snadno, rychle a jednoduše nahlásit, co se jim v rámci pojištění přihodilo,“ komentuje spuštění chytrého systému on-line hlášení pojistných událostí Petr Zapletal, generální ředitel Pojišťovny České spořitelny. Systém vyřeší i případné chyby v hlášení. Podle Zapletala loni pojišťovna řešila přes 170 000 pojistných událostí, ze kterých se asi 15 procent událostí ročně se nepovede hned napoprvé nahlásit. Události často hlásí i lidé, kteří vůbec nejsou pojištění. Jiní zase pojištění jsou, ale nemají sjednaná rizika, která hlásí. „To bude nyní řešit nový systém on-line hlášení. Klienti nyní nemohou nahlásit nepojištěnou událost. A díky bezchybnému nahlášení budou moci rychleji dostat své peníze. Loni jsme klientům za pojistné události vyplatili přes dvě miliardy korun,“ dodává Zapletal. On-line hlášenka umožňuje klientům nahlásit pojistnou událost prostřednictvím webu, kam mohou přiložit i související dokumentace. Nabízí jim hlášení podle sjednaných rizik a jejich variant na smlouvě a dále podle vyplněných informací řekne, jaké dokumenty je nutné přiložit.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
všechny články v rubrice
|