Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

AXA rozšiřuje možnosti spravování smluv online přes osobní účet

27.6.2016  |  Monika Šimůnková, zpráva AXA
  


AXA rozšiřuje možnosti spravování smluv online přes osobní účetAXA se snaží svým klientům usnadnit práci. Proto zavádí nové možnosti při správě smluv prostřednictvím online osobního účtu. Klienti tak mají přehled o svých smlouvách a nově mají také možnost měnit kontaktní nebo osobní údaje či uskutečnit přestup v rámci penzijních fondů.



Kvůli změně kontaktních údajů už klienti AXA nemusí chodit osobně na pobočku nebo je aktualizovat za pomoci pracovníka v call centru. Změny je nyní možné realizovat také přes internet pomocí přihlášení se do osobního účtu v části Moje AXA na stránce společnosti.

„Našim cílem je zjednodušit komunikaci s klientem a přinést mu nové, moderní nástroje, které by mu ušetřily čas a zároveň poskytly všechny potřebné informace k jednotlivým smlouvám a pojištěním, které u nás uzavřel,“ říká Karel Žyla, manažer PR a komunikace AXA v ČR a SR.   
 
K plánovaným změnám tak stačí zadat pouze číslo smlouvy a přidělený PIN kód, který si mohou vygenerovat sami na webové stránce anebo o něj požádat prostřednictvím AXA linky. Po úspěšném přihlášení mohou zrealizovat požadované úpravy.

„Je jen na klientovi, který způsob komunikace s naší pojišťovnou si vybere. Všechny distribuční kanály u nás jsou propojené a informace jsou sdílené,“ vysvětluje Žyla.  
 
    
Stále více klientů AXA upřednostňuje komunikaci v online prostředí. Digitalizace služeb v pojišťovnictví přináší výhody. Příkladem je elektronické zpracování smluv, které významně spoří náklady na tisk, ale také na archivaci dokumentů. Zapadá takdo konceptu společenské odpovědnosti AXA, jehož součástí je ochrana životního prostředí.

„V rámci iniciativy Go Green and Digital AXA svým klientům nabízíme nejen možnost přechodu z papírové komunikace na digitální. Umožňujeme jim komunikovat online prostřednictvím osobního účtu, kde kdykoliv získají přehled o svých smlouvách či financích, u vybraných produktů s nimi dokonce mohou aktivně zacházet a přesouvat finanční prostředky,“ dodává Žyla.  

Online osobní účet nabízí klientům



Při životním pojištění
  • Klient získává přehled o nastavení smlouvy
  • V případě investičního životního pojištění získává klient přehled o investicích a příspěvcích
  • Klient může realizovat změny všech osobních údajů online, bez nutnosti cokoliv papírově podepsat
V kategorii penze
  • Klient získává přehled o nastavení smlouvy
  • Klient získává přehled o investovaných penzijních příspěvcích
  • Klient může realizovat přestupy mezi fondy
  • Může si též přesunout naspořené prostředky do jiného fondu/fondů
  • Může realizovat změny všech osobních údajů online, bez nutnosti cokoliv papírového podepsat
V oblasti neživotního pojištění (pojištění domova, auta)
  • Klient získává přehled o nastavení smlouvy
  • Může realizovat změny kontaktních údajů online
V kategorii podílové fondy  
  • Klient získává přehled o nastavení smlouvy i o investicích
  • Po podepsání žádosti o rozšíření přístupu k aktivním operacím má klient možnost přímo ve svém osobním účtu disponovat s podílovými listy nakoupenými na základě rámcové smlouvy (tj. nákup a odkoupení podílových listů)
  • Může realizovat změny kontaktních údajů online


      
  



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde



všechny články
Dále v rubrice

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění

Obrázek: Pojištění v zimě Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...

Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě

Obrázek: Logo Finparáda Cena veřejnosti Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...

Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies