Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnu

26.8.2016  |  Monika Šimůnková
  


V případě potíží se spotřebitelé mohou obrátit na bezplatnou poradnuObčas nastanou problémy, které musí spotřebitel vyřešit co nejrychleji. Příkladem může být neuznání reklamace prodejcem nebo naúčtovaný neoprávněný poplatek. V případě, že má spotřebitel pocit, že byl podveden, může si nechat zdarma poradit od poradců. Spotřebitelská organizace dTest totiž provozuje bezplatnou telefonickou a online poradnu, kde právní poradci pomohou s jakýmkoliv spotřebitelským problémem.



Ve chvílích, kdy se spotřebitelé cítí být podvedeni, ať už se jedná o neuznání reklamace nebo naúčtování neoprávněného poplatku, mají možnost obrátit se na poradce. S takovými problémy může pomoci organizace dTest, která provozuje bezplatnou telefonickou nebo online poradnu.

Vyřešeno přes 135 tisíc případů



Poradci dTestu reagují na dotazy spotřebitelů již šestým rokem. Za tu dobu pomohli vyřešit přes 135 000 potíží. Spotřebitelé se na ně obrací s širokou škálou problémů. Volají, protože potřebují uzavřít smlouvu, když jim přijde podezřele vysoké vyúčtování,  když řeší reklamaci zboží nebo problémy v rámci půjček. Poradna pomůže jak lidem, kteří se dostali do nesnází, tak těm, kteří potřebují poradit ohledně jejich spotřebitelských práv.

„Naši právní poradci jsou bezplatně k dispozici každý všední den mezi 9. a 17. hodinou na telefonním čísle 299 149 009. Díky tomu, že jsou v neustálé pohotovosti, odpovídají rychle i na dotazy, které spotřebitelé posílají online,“ uvádí Hana Hoffmannová, šéfredaktorka časopisu dTest.

Složitější případy je možné řešit osobně na pobočce



Poradci jsou k dispozici i v případě řešení složitých potíží. Tehdy by měl mít spotřebitel připraveny všechny související písemnosti a stručně vysvětlit daný problém. Poradcům toto velmi pomůže k rychlejšímu pochopení situace a tak i k rychlejšímu vyhledání rady, kterou spotřebitel potřebuje.

„Pokud je případ příliš komplikovaný, aby šel vyřešit po telefonu, nabízíme také možnost objednat se pomocí poradenské linky a přijít osobně do naší kamenné poradny v Praze,“ dodává Hoffmannová.

Řeší i neseriózní praktiky obchodníků



Kromě dotazů lze do poradny zavolat i ohledně stížností či podnětů týkajících se podezřelého jednání prodejců. Nezávislá spotřebitelská organizace dTest na základě telefonátů odhaluje obchodníky, kteří se svými zákazníky a klienty nejednají správným způsobem.

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,0 % p.a. u ročního vkladuvíce
Účet OPEN - úrok až 3 % p.a.více


Díky dotazům spotřebitelů dTest upozorňuje na neseriózní praktiky i spoustu dalších potenciálních obětí nepoctivých prodejců. Poradna tak dala za vznik mnoha upozorněním na nové finty pořadatelů předváděcích akcí, informovala také, jak postupovat v případě, že nedojde zboží objednané z e-shopů a slevových portálů, nebo jakému typu nabídek úvěrů je lepší se obloukem vyhnout.

Od začátku letošního roku stihli právní poradci pomoci více než 17 000 lidí v nesnázích a každý všední den radí mnoha dalším. Poradna dTest nabízí taktéž možnost zaslání dotazu přes webové stránky.


      
  



Kalkulačka spoření, nejvýhodnější spořicí účty od bank i záložen - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde



všechny články
Dále v rubrice

Digitální podpis otevírá novou éru hypoték. ČSOB je první na trhu

Obrázek: Hypo lupa Klienti v Česku mohou nově podepisovat všechny dokumenty k hypotéce kvalifikovaným elektronickým podpisem vydaným na základě bankovní identity. Jako první tuto možnost zavádí ČSOB Hypoteční banka, další banky chystají spuštění začátkem příštího roku...

Srovnání stavebních spořitelen v prosinci: Nejvýhodnější nabídky na konci roku

Obrázek: Model domku a peníze Stavební spoření je jednou z možností, jak bezpečně ukládat peníze s podporou od státu. Hodí se především pro ty, kteří si chtějí pravidelně odkládat finance a nebudou je potřebovat alespoň šest let. Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních nabídek stavebních spořitelen...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

Kdo nabízí nejlepší podnikatelský a firemní účet? Air Bank, Moneta i Raiffka

Obrázek: Stupně vítězů bankovních účtů Přinášíme vám nový žebříček bankovních účtů pro podnikatele a malé firmy. První místo patří Air Bank, druhá příčka MONETĚ Money Bank a na třetím místě je Raiffeisenbank. Jaké je další pořadí a co pro své stávající i nové klienty vítězné banky nabízejí...

všechny články v rubrice









   


Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies