Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Naše morče je vychované - úsměvná hlášení klientů pojišťoven

31.12.2011  |  Zdeněk Bubák


Pro silvestrovské pobavení jsme pro Vás vybrali několik úsměvných hlášení od klientů pojišťoven a pár "hlášek" zaměstnanců call centra.

Kuriózní hlášení klientů

• Naše morče je vychované a nikdy nic nepoškodilo. To, že prokouslo kabel, přikládám panice z návštěvy tchýně.
• Jela jsem poměrně pomalu, proto nechápu, že jsem to auto přede mnou dojela.
• V Chorvatsku jsem si půjčil skútr a vyjel na výlet. Měl jsem drobnou nehodu a v důsledku šoku se ztratil. Jelikož jsem cestu zpět již nenašel, tak jsem si sedl u cesty a čekal, až vystřízlivím.
• Při couvání jsem čekal na pípání, na které jsem zvyklý. To se ale nedostavilo, neboť náš pes vykousl čidlo.
• Dobrý den, potřebovala bych nutně k pojištění auta i připojištění skalních čel.
• Před stádem dobytka jsem zastavil v bezpečné vzdálenosti, což však nerespektovaly Felície a Fábie za mnou, takže ty krávy stejně spustily řetězovou reakci.
• V obytném přívěsu byla sada nádobí, dva spací pytle, nějaké konzervy a rozehraná šachová hra. Zmizelo všechno vyjma několika piónů a střelce, kteří se skryli na podlaze.
• S nápadem polít namrzlé sklo horkou vodou přišel soused, spoluzodpovědnost za prasklinu teď odmítá s tím, že nemyslel vařící, což stejně nebyla.
• Poškození laku na první pohled viditelné není, ale když přiložíte hlavu ke karosérii a podíváte se proti světlu, tak ho uvidíte.
• Průjem nezastavilo ani živočišné uhlí, ani konzultace s delegátem.
• K zubaři jsem nešla, protože mě vedoucí zájezdu varovala, že budu muset platit hotově a léčila jsem se prášky od spolucestujících. Po týdnu jsem stejně k zubaři musela, viz přiložený účet, a navíc teď mám od těch prášků rozhozená játra.
• Alergie na slunce se mi rozjela už po dvou dnech, ačkoliv jsem to s dovolenou nijak nepřeháněla.
• Roční kočka se přes skříň a knihovnu dostala až na garnýž, kde se však neudržela, při pádu strhla záclony a posléze i samotnou garnýž, která poranila z okna vyhlížející tchýni.
• Škodě jsem se snažil zabránit, ale bez francouzáku se ta voda prostě zastavit nedala.
• Zídku jsme stavěli s manželkou a synem svépomocí. I přes maximální pozornost při stavbě se přes noc zřítila na sousedův pařník. Jeho neadekvátní reakcí nám však zase naházené cihly znehodnotily sazenice kedlubnů a ředkviček.
• Okno do chalupy rozbily kroupy, ostatní bylo dílem náhodného zloděje.
• Stručný popis vzniku škody: Uklízečka utírala prach. Když se natahovala, spadlo koště, které rozbilo sklo. Utíráním také sepla mikrovlnku. Uvnitř byl rohlík, který shořel a mikrovlnka vyhořela.
• Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.

Hlášky z call centra

• Pane Procházko, první drobná nuance, Vy nevoláte do spořitelny, ale do pojišťovny, to jsou dva rozdílné domy.
• Dobře pane Nováku, poraďte se s manželkou a udělejte si bojovou poradu…
• Takže Vy jste poškozená, nebo vinice?
• Chcete k tomu připojistit i kamenná kachna?

Porovnejte si pojištění na Finparádě:

Finparáda / Pojištění / Přehled životního pojištění






    



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde




všechny články
Dále v rubrice

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění

Obrázek: Pojištění v zimě Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...

Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě

Obrázek: Logo Finparáda Cena veřejnosti Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...

Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies