Asistenční služby si lidé sjednávají v rámci pojištění. Při nehodách je často zapomínají využít
| 24.10.2016 | Monika Šimůnková, zpráva Slavia pojišťovna | |
Ve vypjaté situaci, jako je prasklé topení v domě, zlomený klíč v zámku nebo jiná nečekaná událost, začne většina lidí obvolávat šikovné známé a poté nejbližší řemeslníky. Přitom je pravděpodobné, že mají sjednané pojištění domácnosti zahrnující i asistenční služby, které mohou podobné situace značně usnadnit. Znát přesný rozsah svého pojištění a naučit se využívat asistenční služby, může ušetřit finance.
Schopní opraváři se scházejí těžko i v případě dlouho plánovaných akcí. O to těžší je to při nečekaných nehodách, kdy je třeba rychlý zásah. Včasný zásah odborníka však může podstatně eliminovat škody, které nehoda v domácnosti způsobí. To je také jeden z důvodu, proč lidé při sjednávání pojištění domácnosti stále častěji využívají nabídku asistenčních služeb. „Asistence je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. V případě nehody pak stačí zavolat na pohotovostní linku a operátor na místo obratem vyšle odborníka, který nepříjemnou situaci pomůže vyřešit,“ vysvětluje Jan Vlček, obchodní ředitel Slavia pojišťovny. Pojištění domácnosti najdete zde Často se však stává, že si lidé v kritické situaci na sjednané služby nevzpomenou a zbytečně tak nevyužijí dostupnou možnost vyřešit havárii zdarma a bez větší námahy. „U Slavia pojišťovny klienti v rámci domácích asistencí nejčastěji volají na bezplatnou pomoc zámečníky, instalatéry a elektrikáře. Mezi nejfrekventovanější nehody patří zabouchnuté dveře, rozbitá okna či ucpané odpady. Zkrátka nepříjemnosti, které všichni důvěrně známe,“ vyjmenovává Vlček. reklama

|
 Asistenční služby pomohou v místě, pro které je sjednána pojistná smlouva. Ve smlouvě s pojišťovnou je také uvedena frekvence zásahů asistenční služby, tedy kolikrát za rok je možné služby využít, a finanční limit plnění pro jednotlivé případy.
všechny články | |
Dále v rubrice
Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění
Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
všechny články v rubrice
|