Zboží z e-shopu chceme dovézt zdarma, ale některé produkty si raději vyzvedáváme na prodejně
| 3.11.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva Kasa.cz | |
Čeští zákazníci e-shopů chtějí dopravu objednaného zboží zdarma. Zboží každodenní spotřeby s nižší hodnotou si ale raději vyzvednou sami rovnou na prodejně nebo na výdejním místě, ukázal průzkum Kasa.cz. Lidé oceňují dlouhou otevírací dobu obchodu a jednoduché parkování přímo tam, kde si zboží můžou vyzvednout, stejně jako co nejširší nabídku těchto míst.
Češi si zvykli na dopravu zboží objednaného v e-shopu zdarma. Existuje ale zboží, které si lidé raději vyzvednou přímo na prodejně. Jde většinou o produkty každodenní spotřeby. U kamenných prodejen e-shopů je pak nejdůležitější dlouhá otevírací doba a pohodlné parkování. „Za poslední měsíc, poté co jsme spustili výdej zboží ve výdejních místech KasaPOINT, jsme zaznamenali nárůst osobních odběrů o téměř 30 %. Přičemž hodnota objednávek k osobnímu odběru se pohybuje mezi jedním až dvěma tisíci korunami,“ říká mluvčí Kasa.cz Andrea Čižmářová. Osobní odběr zboží volí častěji zákazníci ve větších městech, kde je výdejních míst více, zejména v Praze. Počet osobních odběrů ale obecně vzrostl ve všech regionech. Lidé také čím dál tím častěji servisují zboží přímo na prodejnách. Zejména u větších položek lidé stále ještě využívají přepravních společností. Menší a levnější zboží si spíše vyzvedávají sami. Přehled platebních karet najdete zde „Díky zavedení KasaPOINT mohou zákazníci vyzvedávat zboží zdarma na více než 50 prodejnách v České republice, ke konci roku přibude zhruba třicítka dalších. S profesionální obsluhou, poprodejním servisem a poradenstvím. Navíc s možností vyzvednutí zboží skladem již do 60 minut od jeho objednání,“ dodává Andrea Čižmářová. Kreditky na českém bankovním trhu - zde Cena stále rozhoduje - srovnávače jsou nepostradatelné Mezi rozhodující faktory při každém nákupu patří samozřejmě stále cena. Asociace pro elektronickou komerci se zaměřila na to, co hraje roli při výběru e-shopu. Víc než polovina zákazníků českých e-shopů u nich nakupuje kvůli ceně. Skoro dvě třetiny respondentů posledního průzkumu asociace se přiznalo, že nakupuje podle srovnávačů cen a nákupních poradců. Najděte si nejvýhodnější běžný účet - zde „Cena je zcela zásadním atributem pro výběr e-shopu u 51 % zákazníků, 60 % z nich ale za stejně důležité považuje, aby obchodník nabízel přehledné a kompletní informace o produktu. Již 53 % nakupujících vyhledává dopravu zdarma, 52 % pak dostupnost zboží skladem,“ tvrdí šéf Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Kdo nabízí nejlepší podnikatelský a firemní účet? Air Bank, Moneta i Raiffka
Přinášíme vám nový žebříček bankovních účtů pro podnikatele a malé firmy. První místo patří Air Bank, druhá příčka MONETĚ Money Bank a na třetím místě je Raiffeisenbank. Jaké je další pořadí a co pro své stávající i nové klienty vítězné banky nabízejí...
|
Banky rozdávají tisíce korun. Kde nyní získáte nejvyšší odměnu?
I když na konci listopadu řada akcí skončila, banky stále udržují dost atraktivních nabídek pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily...
|
Banky prodlužují garance úroků na spořicích účtech: U Monety máte jistotu až do března 2026
Banky v prosinci ponechaly úrokové sazby na spořicích účtech na stejné úrovni jako v předchozím měsíci, pouze prodloužily platnost garancí. Některé banky lákají klienty na sazby platné až do konce prvního čtvrtletí roku 2026. Pro střadatele je to důležitá informace...
|
všechny články v rubrice
|