Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

ČSOB Pojišťovna přichází s novou kampaní podporující koncept čekáme nečekané

10.2.2017  |  Zdeněk Bubák, zpráva ČSOB Pojišťovny
  


Kampaň ČSOB PojišťovnyZatímco většina běžných pojištění vás ochrání před situacemi, které se dají tušit, pojištění domácnosti Náš domov podle jejího poskytovatele ČSOB Pojišťovny počítá i s tím, co by jiné ani nenapadlo, nebo co nepovažují za důležité. Součásti pojištění tak je například pojištění jízdního kola v ceně, 5letá záruka na veškeré spotřebiče, služby deratizátora nebo třeba elektrikáře či úhrada i zapůjčených věcí při jejich krádeži. Nová kampaň ČSOB Pojišťovny, která má na výhody pojištění Náš domov upozornit, má podtitul „uhlídat majetek je někdy voříšek“.



Pojištění ČSOB Pojišťovny zahrnuje v ceně i pojištění jízdního kola, a to i když jej přímo nespecifikujete ve smlouvě a to je podle ČSOB Pojišťovny zcela nečekané. Pokud vám jej tedy ukradnou třeba před obchodem, pojistka se na kolo vztahuje.



„Tentokrát jsme na to šli jinak a propojili běžnou hlášku ze života přímo se zvířetem – v tomto případě voříškem. Hlavní hrdinkou spotu a dalších reklamních nosičů v této kampani je fenka Bára – čistokrevný voříšek. Právě tuto fenku jsme si vybrali ze dvou důvodů. Ten první je, že má za sebou velmi silný životní příběh a v soukromém životě je velmi platná, protože pomáhá postiženým dětem. Tím druhým důvodem je, že žije v Pardubicích, tedy ve stejném městě v jakém sídlí naše pojišťovna,“ uvedl Petr Milata, manažer útvaru Komunikace a reklama ČSOB Pojišťovny.

Čekáme nečekané jako dlouhodobý koncept



Pojišťovny na trhu většinou počítají s pomocí klientům v situacích, které lze očekávat. Že vytopíte sousedy, že vám zloděj vykrade byt, že vám vyhoří zásuvka. Očekáváme, že se pračka může rozbít až po zákonné dvouleté záruce, že bude ukraden notebook z kufru auta, že bude ukradeno kolo před hospodou, že bude ukraden tablet půjčený od kamaráda, že se zabouchnou dveře, že se rozbije topení…

ČSOB Pojišťovna se rozhodla zaujmout klinty pokrytím situací, které by v pojištění nikdo neočekával, a měly by být pro všechny překvapivé.

„Prostě čekáme nečekané. A z toho vyplývá nový slogan ČSOB Pojišťovny. V komunikaci budeme vyzdvihovat právě takové situace a takové výhody našich produktů, které klienty překvapí, a které nabízíme jenom my,“ doplnil David Roček, specialista marketingu ČSOB Pojišťovny.

Kampaň ČSOB Pojišťovny
Autor: ČSOB Pojišťovna

Informace o kampani



Marketingová kampaň vyzdvihuje produkt Náš domov, který kromě jiného nabízí pojištění kola v ceně produktu bez nutnosti toho, že by ho klient musel při uzavírání smlouvy specifikovat. Tento benefit je součástí konceptu „čekáme nečekané“, protože podle ČSOB Pojišťovny chrání klientův majetek, aniž by to čekal.

Termín kampaně: 13. 2. – 31. 3.

Sdělení kampaně: Uhlídat majetek je někdy voříšek.

Produktový benefit: Pojištění kola v ceně

Použitá média:
  • TV spot (800x)
  • 75 smartboardů na dálničních tazích a velkých městech
  • 120 CLV v krajských městech
  • Internetové bannery
  • Obálky a přílože k výročním dopisům
  • Letáky a plakáty na prodejních místech


      
  



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde



všechny články
Dále v rubrice

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění

Obrázek: Pojištění v zimě Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...

Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě

Obrázek: Logo Finparáda Cena veřejnosti Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...

Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies