Tlumočník nebo asistenční služba online, co vše může být součástí cestovního pojištění?
| 19.7.2017 | Iva Korgerová, zprávy ČSOB Pojišťovny a ERV Evropské pojišťovny | |
Vydáváme-li se na dovolenou do zahraničních destinací, většinou si cestu i pobyt „připojišťujeme“, tedy si pořizujeme cestovní pojištění. Často se především zajímáme o výši pojistného plnění v případě vzniku „problému“ v podobě pojistné události. Víme ale, jak konkrétně bude vypadat asistence, kterou nám pojišťovna poskytne?
ČSOB Pojišťovna k cestovnímu pojištění nabízí tlumočníka zdarma Představte si, že jste v cizině šlápli na mořského ježka. Vyhledali jste lékařskou pomoc a cítili se jako Alenka v říši divů, protože jste nerozuměli doktorům. Jazyková bariéra je pro většinu Čechů stále velkou překážkou. ČSOB Pojišťovna proto v rámci svého cestovního pojištění přibalí všem klientům Skupiny ČSOB tlumočníka na cesty zdarma v podobě asistence po telefonu. „Podle našeho průzkumu 81 % Čechů netuší, že v rámci cestovního pojištění mohou využít služeb tlumočníka zdarma. Přitom 84 % lidí by tuto možnost využilo,“ uvedla produktová manažerka cestovního pojištění ČSOB Pojišťovny Ivana Nekvindová s tím, že Češi se nejčastěji v zahraničí běžně domluví angličtinou. „Ve stresových situacích by však většina z nich uvítala možnost využít tlumočníka, který jim vše vysvětlí, správně pochopí odborné termíny a nabídne jim tak i psychickou podporu,“ doplnila. reklama

|
 ERV Evropská pojišťovna má vlastní asistenční službu V rámci cestovního pojištění ERV Evropská pojišťovna nabízí vlastní asistenční službu. „Více než stočlenný tým je klientům k dispozici non-stop v osmi jazycích. Dále provozuje celosvětovou sít Euro-Center, díky kterým poskytuje nepřetržitý servis po celém světě,“ popisuje asistenční službu Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny a pokračuje: „V případě komplikací je klientům ERV Evropské k dispozici několik týmů specialistů. Celý proces začíná u vyškolených asistenčních koordinátorů, kteří mají na starost celkový průběh případu. Vážnější případy řeší supervizoři ve spolupráci s lékaři, zdravotními sestrami a transportním týmem.“ Klient hovoří se zkušeným operátorem, který zajistí nejvhodnější postup řešení potíží. Asistence v případě potřeby zajistí překladatele, sledování zdravotního stavu českým asistenčním lékařem či platební garanci. Klient tak sám nemusí na místě nic platit. Jak asistenční služba ERV Evropské pojišťovny funguje v praxi? Klientka volala z Kapverdských ostrovů, že má horečku, kašel a bolest hlavy. ERV Evropská klientku okamžitě nasměřovala do místní prověřené kliniky. Druhý den, kdy se její stav zhoršil, pojišťovna klientku transportovala do nemocnice. Po následné konzultaci s ošetřujícím lékařem se ERV rozhodla pro převoz do jiné země, z důvodů kvalitnější lékařské péče, jelikož klientce hrozilo selhání ledvin. V dané situaci bylo takové řešení bezpečnější než transport až do ČR. Ve spolupráci s EC Cape Town a EC Mallorca pojišťovna zajistila leteckou ambulanci na Kanárské ostrovy, které disponují kvalitní zdravotní péčí.Klientka strávila v nemocnici 12 dnů. Po celou dobu byla monitorována asistenčním lékařem, který její stav dále konzultoval s domácím lékařem klientky. Pojišťovna bezplatně ubytovala dceru klientky v hotelu u nemocnice, aby mohla matku navštěvovat. Po zlepšení stavu ERV Evropská zorganizovala převoz klientky do ČR. Vyslala za ní českého lékaře a sestru, kteří ji doprovodili. Na pražské letiště již byla přistavena ambulance, která klientku odvezla do nemocnice v Klatovech, aby měla co nejblíže příbuzným. Po celou dobu asistenční služba intenzivně komunikovala s rodinou klientky, jejím ošetřujícím i domácím lékařem. Mobilní aplikace ERV Evropské umožňuje mít asistenta po ruce Pro maximální bezpečnost a možnost okamžitého kontaktování asistenční služby, spustila ERV Evropská mobilní aplikaci „Moje Evropská“ umožňující spojení s asistentem pomocí jednoho tlačítka. Aplikace je volně dostupná pro mobilní platformy Android i iOS a její součástí jsou mimo důležité kontakty také kompletní informace o pojistce.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
všechny články v rubrice
|