Direct pojišťovna chystá na podzim významnou novinku v likvidaci škod a inovované majetkové pojištění
| 2.8.2017 | Zdeněk Bubák, zpráva Direct | |
Direct pojišťovna informovala, že na podzim přijde s revoluční novinkou v oblasti likvidace a s inovovaným majetkovým pojištěním. To by se mělo vyznačovat zjednodušeným online sjednáním, jednoduchými pojistnými podmínkami a možností volby rizik podle potřeb klienta. Pojišťovna za první pololetí zdvojnásobila objem produkce oproti stejnému období v minulém roce.
Od poloviny roku 2015 se můžeme na pojistném trhu opět setkávat s Direct pojišťovnou, která si vzala jméno po zaniklé online pojišťovně, která v Česku působila od roku 2007 do roku 2012. Ta byla zaměřena především na auto pojištění, ale i na majetkové a cestovní pojištění a pojištění odpovědnosti. reklama

|
 Nová Direct pojišťovna vznikla odkoupením pojišťovny Triglav. Zakladatelé znovuzrozené Direct pojišťovny se inspirovali přístupem mladých bank, působících na českém trhu od roku 2011, a vsadili tak na online služby, jednoduchost, flexibilitu, srozumitelnost a férovost podmínek. A jak reagovali na novou pojišťovnu klienti? Podle zástupců Directu klienti pozitivně reagují na produktové inovace a příjemný klientský zážitek, což se projevuje více než zdvojnásobením objemu produkce v meziročním srovnání. Direct podle statistik (viz níže) zůstává největší a nejrychleji rostoucí pojišťovnou na trhu vlastněnou českým kapitálem a ke konci července očekává překročení 1 miliardy korun v portfoliu. Z informací České asociace pojišťoven vyplývá, že zatímco trh neživotního pojištění meziročně roste o 5,9 %, Direct vykazuje nárůst o 76,2 %. Jen za první pololetí 2017 zvýšil svůj podíl na trhu s neživotním pojištěním z 0,9 na 1,2 %.  Autor: Direct pojišťovna Největší nárůst zaznamenal Direct ve svém klíčovém segmentu – auto pojištění. Meziročně posílil v předpisech povinného ručení o 75,1 % a v havarijním pojištění dokonce o 103,9 %. V obou segmentech se jedná o nejrychlejší růst na trhu. Na podzim přijde Direct s novinkou V červnu Direct pokračoval v produktových vylepšeních, představil inovované cestovní pojištění, které jako jediné na trhu umožňuje klientům sjednat si rizikové sporty jen na určité dny. Na podzim chystá významnou novinku v oblasti likvidace a inovované majetkové pojištění. Očekává tak zvýšený zájem klientů podílu i v tomto segmentu díky výrazně zjednodušenému online sjednání, jednoduchým pojistným podmínkám a flexibilitě produktu, umožňující klientům zvolit jen rizika, kterými se cítí ohroženi.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
všechny články v rubrice
|