Pojišťovna UNIQA poskytla pomoc nejen svým pojištěncům po havárii autobusu v Itálii
| 7.8.2017 | Iva Korgerová, zpráva UNIQA pojišťovny | |
Pojišťovna UNIQA poskytla pomoc na místě nehody v Trentinu v Itálii, kde v pátek havaroval český autobus. Zranění cestující byli převezeni do nemocnic v přilehlých italských městech. Zbytku cestujících pojišťovna zařídila nocleh poblíž místa nehody.
Po páteční večerní nehodě autobusu s českými turisty v italském Trentinu se naplno rozběhla spolupráce UNIQA pojišťovny, u nichž byla většina cestujících pojištěna, a místních záchranných složek. Zájezd byl organizován cestovní kanceláří Mayer & Crocus. Prostřednictvím asistenční služby UNIQA byl navázán stabilní kontakt s partnerským protějškem v Itálii, jenž na místě organizoval konkrétní pomoc zraněným i ostatním účastníkům zájezdu, kteří vyvázli bez újmy na zdraví. Při nehodě zahynul řidič autobusu. Z celkového počtu 44 pasažérů bylo 37 osob pojištěných u UNIQA. reklama

|
 Okamžitá pomoc byla na místě asistencí UNIQA poskytnuta všem bez ohledu na to, u koho měli zaplaceno cestovní pojištění. Pokud to zranění vyžadovala, byli postižení hospitalizováni, ostatní v případě potřeby ošetřeni a byl jim zajištěn nocleh v místě nehody v několika ubytovacích zařízeních. Hospitalizováno bylo 16 turistů. Jejich zranění jsou aktuálně hodnocena jako středně těžká, bez akutního ohrožení života nebo potřeby urychlené závažnější operace. Čeští turisté byli rozvezeni do nemocnic v Cles, Bolzanu, Trentu a Roveretu. Na místo přijel v sobotu náhradní autobus, kterým se v neděli vrátilo zpět domů 23 klientů. V pondělí UNIQA zorganizuje převoz čtyř dalších poškozených domů sanitkami. Čtyři klienti cestovní kanceláře se rozhodli cestovat domů po své ose s blízkými, kteří za nimi dorazili.
všechny články | |
Dále v rubrice
Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění
Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...
|
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
všechny články v rubrice
|