S Generali jde nově chatovat přes Facebook messenger
| 19.10.2017 | Zdeněk Bubák | |
Pojišťovna Generali nově zavádí chatování přes Facebook messenger. Chat na svých webových stránkách má pojišťovna již od roku 2015. Jako důvod volby chatu uvedla pojišťovna rychlost, anonymitu a snadnou dostupnost pro klienty. Od jeho spuštění před dvěma lety se ukázalo, že jde o formu, kterou klienti a zájemci o pojištění hojně a především opakovaně využívají.
“Za letošních devět měsíců jsme odbavili více než 22 tisíc chatů, což představuje 117 online rozhovorů denně,” říká Irena Sulovská, manažerka Klientského centra Generali. “Jako první pojišťovna v Česku jsme na začátku října spustili možnost chatování také přes Facebook messenger. V našem uvažování je instant messaging jednoznačně trend, který chceme do budoucna podporovat. Výhledově tak plánujeme do naší komunikační platformy připojovat i další oblíbené aplikace, jako jsou WhatsApp nebo Viber,” upřesňuje Pavel Mužík, manažer online týmu Generali. Chatovací tým má 17 operátorů Tým, který se chatování v Generali věnuje, aktuálně čítá 17 operátorů, z nichž 4 jsou na tuto formu komunikace “garantovaní”. “Každý kolega se dokáže věnovat i více chatům najednou, nicméně preferujeme odbavování jedné komunikace s klientem. Průměrný online rozhovor přitom trvá kolem 9 minut,” upřesňuje Irena Sulovská. Klienti mají navíc možnost si chat nechat zaslat na e-mail nebo si ho uložit do svého zařízení. Každý chat je přitom originálem. Ve více než polovině případů se klienti ptají na obecné věci spojené s pojištěním vozidel nebo cestovním a životním pojištěním. Zbývající dotazy se týkají konkrétních pojistných smluv. “Z našich zkušeností vyplývá, že lidé jsou v rámci chatování mnohem více sdílnější a ztrácejí zbytečný ostych. Využívají navíc možnosti, že svůj dotaz vyřídí v pohodě i třeba cestou do práce, aniž by museli vytáčet telefonní číslo a čekat na spojení s operátorem,” vysvětluje Irena Sulovská. Lidé se na chatu někdy volněji vyjadřují Chatování s sebou podle Generali nese i řadu kuriózních momentů, které jsou více či méně úsměvné. Výjimkou nejsou případy, kdy klienti zvou chatující kolegyně z Klientského centra na kávu, rande nebo přicházejí dokonce i nabídky k sňatku. Chat využívají někdy také děti při vypracování domácích úkolů. Když se lidé odváží, může to mít kvůli anonymitě chatu i negativní rozměr v podobě ostřejších výrazů. S tím si prý profesionálové v Klientském dokáží poradit.
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
všechny články v rubrice
|