Internetové bankovnictví mBank letos výrazně změní vzhled
14.5.2018 | Zdeněk Bubák, zpráva mBank | |
Česká mBank oznámila, že bude modernizovat své internetové bankovnictví. Vylepšený design a funkce bude zavádět postupně v průběhu roku 2018. Podle banky půjde především o změny, které provede díky zpětné vazbě od klientů. Stránky jejího internetbankingu by se měly nadále vyznačovat jednoduchostí a minimalismem.
„Změny v internetbankingu jsou začátkem evoluce, ne revoluce. Od konce května postupně představíme sérii vylepšení, které jsme na základě zpětné vazby od klientů vyhodnotili jako nejvíce žádané. Nadále aktivně nasloucháme klientům a snažíme se přizpůsobovat naše produkty jejich potřebám,“ vysvětlil Lukáš Kiac, produktový manažer pro internetbanking a mobilní aplikace z mBank. Co se designu týče, banka stavěla na jednoduchosti a čistém minimalismu. Nově budou stránky vynikat bílým pozadím a s odstínem šedé. Banka si prý dala záležet na tom, aby její internetové bankovnictví byla jednoduché, lehko ovladatelné a zároveň flexibilní. Mezi novinkami bude také nový vzhled funkce Supermarket, který bude korespondovat se zbytkem vylepšeného internet bankingu. Kromě toho se mění i font písma, tlačítka či hlavní strana, která prý bude přehlednější. reklama

|
 Proč mBank mění službu, za kterou získala různá ocenění a která je na první pohled dostatečně moderní? Na otázku odpovídá Lukáš Kiac takto: „Před čtyřmi lety jsme spustili tehdejší verzi, což je ve světě technologií opravdu dlouhá doba. Přišel čas pro inovace, které naše služby ještě víc zlepšují v souladu se změnami bankovnictví v digitální éře.“ Obrázek: Úvodní obrazovka nového internetového bankovnictví mBank  Zdroj: mBank
všechny články | |
Dále v rubrice
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
České banky zvyšují bezpečnost plateb: UniCredit i Fio zavádějí ověřování příjemce
Český bankovní trh se připravuje na zavedení evropské služby ověřování příjemce plateb (Verification of Payee), která má výrazně omezit chybné či podvodné transakce. Tato novinka umožní klientům ověřit, zda číslo účtu (IBAN), které zadávají při platbě...
|
Produktové novinky bank v září aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu září letošního roku oznámily Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank...
|
Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Klienty lákají bonusy i výhodnější podmínky
Podzim bývá tradičně obdobím, kdy banky zintenzivňují boj o nové klienty – a letošní rok není výjimkou. Finanční domy přicházejí s pestrou nabídkou akcí a bonusů, které mají motivovat jak nové, tak stávající klienty. Co zajímavého banky připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled...
|
všechny články v rubrice
|