Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Direct Pojišťovna zdokonalila funkce mobilní aplikace pro účastníky dopravních nehod

12.3.2012  |  Zdeněk Bubák


DIRECT Pojišťovna inovovala svojí aplikaci pro chytré telefony, kterou loni v březnu představila jako první pojišťovna na českém trhu. Zásadní změnou prošel průvodce pomoci při autonehodě, který uživatelům radí jak správně postupovat od prvotního zajištění místa až po nahlášení škody. Při vytváření nové verze aplikace využila DIRECT Pojišťovna zkušenosti uživatelů. Ti si mohou nyní vytvořit záznam o nehodě, uložit jej do telefonu a s informacemi o času a místě události, fotografiemi a popisem nehody také odeslat do své pojišťovny. Výhod služeb Asistence při autonehodě a Asistence na cestách mohou vedle klientů DIRECT Pojišťovny nově využívat také klienti ostatních pojišťoven.

„Když jsme aplikaci pro chytré telefony uváděli na český trh, tak jsme klientům slíbili, že její funkce budeme dále zdokonalovat a rozšiřovat. Rozhodli jsme se jít ovšem ještě dále a inovovanou aplikaci jsme volně zpřístupnili také řidičům, kteří nejsou klienty DIRECT Pojišťovny. Jsme pyšní, že jsme vyvinuli univerzálního pomocníka na cesty,“ říká Ondřej Vích, internet manažer DIRECT Pojišťovny. „Výhodou pro klienty je, že do pojišťovny mohou zaslat informace o nehodě okamžitě a řešení celé události je pak rychlejší. Často se totiž stává, že řidiči se zasláním povinného euroformuláře otálejí a likvidace se tak protahuje,“ dodává Ondřej Vích.

Inovovaná mobilní aplikace SmartHELP nabízí pomoc při dopravní nehodě a na cestách do zahraničí jak klientům DIRECT Pojišťovny, tak klientům ostatních pojišťoven. Obsahuje telefonní čísla na všechny české pojišťovny nabízející povinné ručení a uživatelé tak mohou v případě nehody využít nejen rady jak postupovat, ale rovnou zavolat svou asistenční službu.
 
Obrazová galerie aplikace na obrazovce mobilního telefonu





Autor fotografií: Direct Pojišťovna

Rychleji než euroformulář

Důležitou novinkou je možnost zdokumentování a nahlášení nehody, kdy uživatel v pěti krocích popíše událost a uloží do paměti telefonu. Údaje o nehodě může zpětně doplnit nebo rovnou odeslat na email své pojišťovny. Ta obdrží detailní informace o poškozeném, času a místě nehody určeném podle aktuální polohy telefonu, popis a fotografie z místa události a informace o dalších účastnících. Pojišťovna na základě těchto údajů již může nehodu řešit ještě před tím, než od klienta obdrží povinný euroformulář.

Asistence na cestách

Druhá hlavní část aplikace, pomoc na cestách do zahraničí, klientovi poradí, jak postupovat při různých typech pojistných událostí z cestovního pojištění - onemocnění či úrazu, škodě na zavazadlech či odpovědnosti za škodu. Dále mu zobrazí kontaktní informace na všechny české ambasády a zahraniční mise.

Aplikace funguje na chytrých telefonech s operačním systémem Android a v dohledné době bude spuštěna i verze připravená pro uživatele telefonů iPhone. Aplikace je ke stažení na market.android.com na: http://play.google.com/store/apps/details?id=cz.direct.smarthelp


Porovnejte si pojištění zde.





    



Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde

reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 4,00 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,0 % p.a. u ročního vkladuvíce




všechny články
Dále v rubrice

Zranění na chodníku v zimě: kdo nese odpovědnost a jak získat odškodnění

Obrázek: Pojištění v zimě Zimní období přináší zvýšené riziko uklouznutí a úrazů na chodnících. Kdo ale v takových případech nese odpovědnost a kdy má zraněný nárok na odškodnění? Rozhodující je, komu chodník patří, kde k úrazu došlo a zda byla splněna povinnost zimní údržby...

Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...

Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění

Obrázek: Pojištění v zimě Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...

Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě

Obrázek: Logo Finparáda Cena veřejnosti Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies