Kuriozní příběhy klientů na cestách, jak je zachytila pojišťovna
| 21.12.2018 | Zdeněk Bubák, zpráva ERV Evropské pojišťovny | |
Podívejte se, co vše se může lidem stát na cestách. Přinášíme vám kuriozní příběhy klientů ERV Evropské pojišťovny, se kterými se s námi tato pojišťovna podělila. Lidé se setkávají se zlodějskými opicemi, padají na ně akrobati, popálí si zadnici při jízdě na velbloudu, fotí si selfie na sjezdovce a pak se řítí po zádech až dolů, nechají v kufru jídlo, které zplesniví a zničí jim celý obsah zavazadla a dějí se jim další málo nebo více pravděpodobné události.
Co všechno potkalo klienty ERV Evropské pojišťovnyv roce 2018? - Žena si na dovolené sedla v moři na plochý kámen, ale zřejmě tím obsadila místo nějakému mořskému živočichovi, protože utrpěla rozsáhlé popálení na zadnici. Popis umístění a rozměrů popálení a pupínků byl velmi přesný.
- V opičím lese na Bali chtěla opice ukrást manželům tašku s fotoaparátem. Při bránění tašky opice kousla ženu do ruky, takže pojišťovna musela zajistit ošetření. Taška i tak zmizela.
- V Turecku při večerním zábavném představení ve venkovním amfiteátru pozvali ženu s dcerou na podium. Jeden z vystupujících akrobatů ale ztratil rovnováhu a upadl na klientku, která utrpěla zlomeninu zápěstí.
- Na Bahamách snědl klient místní specialitu - rybu, která musí být připravena speciálním postupem. To se ale nepovedlo, takže mu způsobila otravu, kvůli níž se měsíc léčil.
- Klient v Egyptě dostal zápal plic, protože si nedokázal v pokoji nastavit klimatizaci a celou dobu tam měl 18 stupňů. Musel být převezen do nemocnice.
- V Bulharsku při snídani v hotelu se klient snažil zachytit jeden z talířů, které si naložil jídlem, ale upadl u toho a poranil si kotník a achillovku, takže kromě ošetření pojišťovna zajišťovala i druhé sedadlo na cestu zpět, kde si mohl natáhnout zraněnou nohu.
- Klientka byla v Etiopii na výletě na velbloudovi. Po 4hodinové jízdě a „bezdůvodném poskakování“ měla paní spálenou zadnici, což si vyžádalo ošetření.
- Muž si chtěl z Austrálie odvézt jako suvenýr kousek korálu, ale na letišti na to přišli a vzali ho do vazby. Právníci pojišťovny ho pak z vězení složitě dostávali.
- Klient si v Itálii na sjezdovce fotil selfie, ale ujely mu lyže, upadl a celou sjezdovku sjel nekontrolovatelně po zádech a zastavil se až o plůtek před nástupní stanicí. Kvůli pohmožděninám a bolestem zad byl převezen na vyšetření.
- Klientka měla v Egyptě silné žaludeční problémy. Pojišťovna zajistila ošetření v nedaleké prověřené nemocnici. To se ale dozvěděl doktor z hotelu, kde byla ubytována, a dožadoval se zaplacení péče, i když jí žádnou neposkytl. Muselo se to řešit až přes vedení hotelu.
- Na dovolené v Panamě, na trávě u hotelového bazénu, kousl staršího muže tropický mravenec. Udělal se mu obrovský puchýř velikosti tenisového míčku.
- Muž si nakoupil na závěr dovolené ve Španělsku místní kulinářské speciality. Jenže se mu cestou domů ztratila zavazadla, a když je letecká společnost po dvou našla a doručila, bylo už všechno jídlo zkažené a plíseň poničila i část oblečení.
- Klient omylem vypálil kuchyňský kout na dovolené v Řecku, když na rozehřáté plotně nechal ležet krabici od sáčkové rýže.
Přehled neživotního pojištění včetně cestovního najdete zde Na co ani to nejlepší cestovní pojištění nestačí - Klient se ve Finsku dožadoval okamžitého převezení na první pomoc, protože mu bušilo srdce a měl obavu z infarktu. Když se ho operátorka asistenční služby ptala na bližší popis potíží, přiznal, že se oddával sexu v sauně. Po chvíli se naštěstí vše vrátilo k normálu.
- Opice vlezla v Indonésii na pokoj otevřeným oknem a ukradla kabelku s telefonem a dalšími osobními věcmi. Nebyli žádní svědkové, opice ani nepoužila násilí, nešlo ani o přepadení či vloupání, takže pojišťovna musela plnění odmítnout.
- Dvě ženy se v letadle pohádaly kvůli nastavení klimatizace. Popraly se a musela to řešit posádka, která je na letišti předala policii. Chtěly proplatit tučnou pokutu, kterou dostaly od policie.
- Klientce při cestě z Thajska vlezl do zavazadla pavouk. Po cestě do ČR už sice uhynul, ale klientka odmítla ve věcech, kterých se dotkl, chodit a chtěla uhradit nákup nových věcí.
reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Produktové novinky bank v listopadu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu listopadu letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Kooperativa...
|
Zimní nehody a škody: kdy pomůže havarijní a úrazové pojištění
Mrazivé počasí výrazně zvyšuje riziko nehod a škod na majetku i zdraví. Ne vždy je jasné, kdo nese odpovědnost a kdy má člověk nárok na náhradu škody. V mnoha případech se tak vyplatí kvalitní havarijní či úrazové pojištění...
|
Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě
Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...
|
Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?
Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...
|
všechny články v rubrice
|