Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Komerční banka připravuje nový design svého internetového bankovnictví a nové mobilní bankovnictví

16.4.2012  |  Zdeněk Bubák


Internetové bankovnictví Komerční banky MojeBanka změní svou tvář. Za hlavní smysl prováděných změn označila banka "zpříjemnit svým klientům čas, který používáním služby MojeBanka tráví". Hlavní předností nově vylepšené služby by mělo být jednoduché a intuitivní ovládání, přehledně a logicky uspořádané sekce se snadnou orientací a rychlým vyhledáváním potřebných funkcí.

Bude také možné si zvolit vzhled služby, aby Vám co nejlépe vyhovoval. Všechny hlavní informace a funkce budou dostupné již z první strany. Nově také bude možné účty ovládat mobilním telefonem prostřednictvím služby Mobilní banka 2, která bude s internetovým bankovnictvím propojena.

Kromě stávajících nástrojů pro ovládání osobních účtů a pro komunikaci s bankou bude mít klient k dispozici i další vylepšení. Novou podobu služby MojeBanka si můžete vyzkoušet na internetových  stránkách Komerční banky nebo se podívat na galerii obrázků níže, kde jsou uvedeny jednotlivé obrazovky s novým designem. 

Termín spuštění nové aplikace MojeBanka je plánován nejdříve k 26. 5. 2012. O přesném datu spuštění bude banka informovat, jakmile bude určeno.

Hlavní změny v nové službě MojeBanka
•    jednoduché intuitivní ovládání
•    nový design
•    internetové bankovnictví + mobilní banka + váš bankovní poradce = v jedné aplikaci
•    možnost přizpůsobení vzhledu aplikace
•    vše podstatné již na úvodní obrazovce

Obrazová galerie

Detail platební karty

Na detailu platební karty najdete všechny potřebné informace, platby na internetu a limity lze měnit, lze odsud zobrazit transakce kartou čekající na zaúčtování a požádat o znovuzaslání PINu.

Dnešní činnost

Dnešní činnost je možné sledovat buď za všechny komunikační kanály, nebo jen za internetové bankovnictví.

E-výpisy

Zobrazení dostupných e-výpisů a možnost jejich stažení.

Historie transakcí

V historii transakcí si zvolíte buď transakce za den, týden nebo měsíc, případně za vybrané období. Vybíráte si také podle typu transakcí.

Příkaz k úhradě

Výběr podle šablony, možnost nastavení oznámení o provedené platbě včetně kanálu oznámení (např. SMS, email).

Detail účtu - běžný účet, spotřebitelský úvěr




Nastavení

Můžete si nastavit názvy produktů a jejich řazení, jak Vás má Moje Banka oslovovat, adresy příjemců plateb a dalších kontaktů. Dále si zde nastavíte i Mobilní banku 2.

Volba menu - Platby

Menu platby se dále rozpadá na volby: Přehled plateb (Zadané příkazy, Přehled trvalých příkazů, Povolená inkasa, Avíza inkasa, Historie změn inkas, Historie změn trvalých příkazů,  Neprovedené platby, Předavíza a avíza zahraničních SEPA plateb), Příkazy (Příkaz k úhradě v CZK, Trvalý příkaz, Zahraniční platba, Příkaz k úhradě v CM, Příkaz k inkasu, Pravidelné platby), Platby za mobil (Dobití mobilu, Platba faktury), Povolení inkasa (Povolení SIPO, Povolení inkasa, Povolení inkasa TO2), Autorizace (Příkazy k autorizaci, Autorizace povolení inkasa, Autorizace trvalých příkazů), Správa šablon.

Přehled běžných účtů

Vidíte všechny své běžné účty se zůstatkem a použitelným zůstatkem s možností zobrazit detail účtu, historii transakcí a zadaných příkazů.

Přehled zpráv od banky


Správa oblíbených položek


Správa žádostí o službu banky

Můžete zadat žádost nebo zobrazit již zadanou žádost.

Možné varianty úvodní obrazovky služby Moje banka





Zdroj obrázků: Komerční banka

Porovnejte si náklady na vedení běžného účtu u českých bank zde.





    



Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Aplikace KB+ má už přes 1,5 milionu klientů. Komerční banka slaví úspěch a chystá další vylepšení

Obrázek: KB poradenské místo Aplikace KB+ od Komerční banky překročila hranici 1,5 milionu uživatelů a patří k nejrychleji rostoucím bankovním platformám na českém trhu. Banka dostala od uživatelů už přes 100 tisíc hodnocení a podnětů, což vedlo ke stovkám vylepšení...

Banky se na podzim předhánějí v odměnách. Co pro vás nabízejí?

Obrázek: Hodiny a peníze I v listopadu banky stále udržují atraktivní nabídky pro nové i stávající klienty. Snaží se zaujmout zejména finančními bonusy, zvýhodněnými úroky nebo speciálními odměnami za doporučení. Co zajímavého finanční domy připravily? Přinášíme vám pravidelný přehled aktuálních...

Produktové novinky bank v říjnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelný přehled produktových změn a inovací, které banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu října letošního roku oznámily Air Bank, Banka CREDITAS, Direct pojišťovna, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank...

Kdo vyhrál v soutěži Visa Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2025?

Obrázek: Logo Visa Nej banka a pojišťovna 2025 Hospodářské noviny vyhlásily výsledky již 17. ročníku soutěže Visa Nejlepší banka a Visa Nejlepší pojišťovna 2025. Hodnotitelem této soutěže je společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz. Analytici ze Scott & Rose vyhodnocují...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies