Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Komerční banka připravuje nový design svého internetového bankovnictví a nové mobilní bankovnictví

16.4.2012  |  Zdeněk Bubák


Internetové bankovnictví Komerční banky MojeBanka změní svou tvář. Za hlavní smysl prováděných změn označila banka "zpříjemnit svým klientům čas, který používáním služby MojeBanka tráví". Hlavní předností nově vylepšené služby by mělo být jednoduché a intuitivní ovládání, přehledně a logicky uspořádané sekce se snadnou orientací a rychlým vyhledáváním potřebných funkcí.

Bude také možné si zvolit vzhled služby, aby Vám co nejlépe vyhovoval. Všechny hlavní informace a funkce budou dostupné již z první strany. Nově také bude možné účty ovládat mobilním telefonem prostřednictvím služby Mobilní banka 2, která bude s internetovým bankovnictvím propojena.

Kromě stávajících nástrojů pro ovládání osobních účtů a pro komunikaci s bankou bude mít klient k dispozici i další vylepšení. Novou podobu služby MojeBanka si můžete vyzkoušet na internetových  stránkách Komerční banky nebo se podívat na galerii obrázků níže, kde jsou uvedeny jednotlivé obrazovky s novým designem. 

Termín spuštění nové aplikace MojeBanka je plánován nejdříve k 26. 5. 2012. O přesném datu spuštění bude banka informovat, jakmile bude určeno.

Hlavní změny v nové službě MojeBanka
•    jednoduché intuitivní ovládání
•    nový design
•    internetové bankovnictví + mobilní banka + váš bankovní poradce = v jedné aplikaci
•    možnost přizpůsobení vzhledu aplikace
•    vše podstatné již na úvodní obrazovce

Obrazová galerie

Detail platební karty

Na detailu platební karty najdete všechny potřebné informace, platby na internetu a limity lze měnit, lze odsud zobrazit transakce kartou čekající na zaúčtování a požádat o znovuzaslání PINu.

Dnešní činnost

Dnešní činnost je možné sledovat buď za všechny komunikační kanály, nebo jen za internetové bankovnictví.

E-výpisy

Zobrazení dostupných e-výpisů a možnost jejich stažení.

Historie transakcí

V historii transakcí si zvolíte buď transakce za den, týden nebo měsíc, případně za vybrané období. Vybíráte si také podle typu transakcí.

Příkaz k úhradě

Výběr podle šablony, možnost nastavení oznámení o provedené platbě včetně kanálu oznámení (např. SMS, email).

Detail účtu - běžný účet, spotřebitelský úvěr




Nastavení

Můžete si nastavit názvy produktů a jejich řazení, jak Vás má Moje Banka oslovovat, adresy příjemců plateb a dalších kontaktů. Dále si zde nastavíte i Mobilní banku 2.

Volba menu - Platby

Menu platby se dále rozpadá na volby: Přehled plateb (Zadané příkazy, Přehled trvalých příkazů, Povolená inkasa, Avíza inkasa, Historie změn inkas, Historie změn trvalých příkazů,  Neprovedené platby, Předavíza a avíza zahraničních SEPA plateb), Příkazy (Příkaz k úhradě v CZK, Trvalý příkaz, Zahraniční platba, Příkaz k úhradě v CM, Příkaz k inkasu, Pravidelné platby), Platby za mobil (Dobití mobilu, Platba faktury), Povolení inkasa (Povolení SIPO, Povolení inkasa, Povolení inkasa TO2), Autorizace (Příkazy k autorizaci, Autorizace povolení inkasa, Autorizace trvalých příkazů), Správa šablon.

Přehled běžných účtů

Vidíte všechny své běžné účty se zůstatkem a použitelným zůstatkem s možností zobrazit detail účtu, historii transakcí a zadaných příkazů.

Přehled zpráv od banky


Správa oblíbených položek


Správa žádostí o službu banky

Můžete zadat žádost nebo zobrazit již zadanou žádost.

Možné varianty úvodní obrazovky služby Moje banka





Zdroj obrázků: Komerční banka

Porovnejte si náklady na vedení běžného účtu u českých bank zde.





    



Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde




všechny články
Dále v rubrice

Kyberpodvodníci útočí před Vánoci: MONETA varuje před „červí dírou“ i falešnými e-shopy

Obrázek: Kyberbezpecnost_hacker Předvánoční období láká k online nakupování a bohužel také k vyšší aktivitě kyberpodvodníků. MONETA každoročně sleduje nárůst falešných e-shopů i podvodných dopravců. Nově se navíc objevuje sofistikovaná forma karetního útoku známá jako „červí díra“...

Bankovnictví Creditas One: změny pro uživatele i nové funkce

Obrázek: Mobilní bankovnictví Banka Creditas spustila nové internetové a mobilní bankovnictví pod názvem Creditas One. Zatím je určené jen pro dřívější klienty Max banky a Expobank. Aplikace slibuje modernější, bezpečnější a přehlednější ovládání účtů, karet a spořících produktů...

Nejlepší finanční produkty podle veřejnosti. Hlasujte na Finparádě

Obrázek: Logo Finparáda Cena veřejnosti Společnost Scott & Rose, provozovatel finančního portálu Finparáda.cz bude na začátku příštího roku vyhodnocovat nejlepší finanční produkty za rok 2025. Kromě kategorií, které hodnotí odborníci, bude vyhlášen i vítěz v kategorii Cena veřejnosti...

Nová éra poradenství: Spořitelna spouští pobočku s asistencí umělé inteligence

Obrázek: Future lab spořitelna Česká spořitelna otevírá první pobočku Future Lab, kde se tradiční poradenství propojuje s umělou inteligencí. Klientům je k dispozici AI avatar, který dokáže pomoci se správou financí i běžnými operacemi kdykoliv během dne...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies