Mobilním telefonem ovládá svůj účet již 700 tisíc klientů Komerční banky
| 1.8.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky | |
Téměř 45 procent klientů Komerční banky, tedy 700 tisíc, již ovládá svůj účet přes mobilní telefon. Meziročně došlo k nárůstu o 33 %. Zajímavostí je, že každé druhé přihlášení do mobilní bankovní aplikace Komerční banky je přes biometriku – otisk prstu nebo Face ID. Měsíční objem plateb zadaných přes chytrý telefon je téměř 6,5 miliardy korun.
Nedávno jsme vás informovali v článku: "Které banky vám umožní platit bezkontaktně mobilem?" o nabídce českých bank v oblasti placení mobilním telefonem či různými typy nositelné elektroniky, jako jsou např. chytré hodinky a sportovní náramky. Tato oblast má dva lídry, a to Komerční banku a MONETA Money Bank. Dnes vám přinášíme informaci o tom, kolik klientů využívá tzv. mobilní bankovnictví u jedné z těchto dvou bank, a to u Komerční banky. Komerční banka informovala o tom, že její mobilní bankovnictví využívá 700 tisíc klientů, což je 45 % všech zákazníků. Banka také tvrdí, že tento podíl je největší ze všech bank na českém trhu. Podíl klientů ovládajících svůj účet mobilem také u této banky rychle roste, a to o 33 % za poslední rok. „Komerční banka má největší podíl klientů vyžívajících mobilní bankovnictví. Zájem začal růst zejména poté, co jsme klientům nabídli bezpečnostní řešení Trusteer od IBM a zavedli řadu inovativních prvků, jako například Face ID (identifikace obličejem), potvrzování transakcí otiskem prstu nebo propojení na chytré hodinky Apple Watch a Android Wear. Klienti se už nyní mohou těšit na úplně novou generaci Mobilní banky i Mobilní banky Business pro platformu iOS a na zjednodušení aplikací na platformě Android, které obohatíme i o tmavý motiv (dark mód),“ uvedl David Barczi, digital channels tribe leader Komerční banky. Komerční banka se prý zaměřuje rovněž na to, aby bylo ovládání mobilního bankovnictví jednoduché, rychle a intuitivní. Proto také na jeho vylepšování spolupracuje přímo s klienty. Tento postup se jí údajně osvědčil a bude v něm i nadále pokračovat. Prostřednictvím mobilního telefonu využívají klienti stále častěji i další služby. Například v červnu uzavřelo 2579 klientů cestovní pojištění přes Mobilní banku a 908 investovalo do podílových fondů Amundi. reklama

|
všechny články | |
Dále v rubrice
Raiffeisenbank spustila InfoZónu. Nová funkce v aplikaci přináší ověřené informace o financích
Raiffeisenbank spustila InfoZónu, novou funkci ve své mobilní aplikaci. Tato sekce slouží jako spolehlivý a srozumitelný zdroj informací z oblasti financí a každodenního života. Cílem je nabídnout lidem spolehlivý zdroj informací přímo v prostředí, které dobře znají a považují za bezpečné...
|
Banka CREDITAS vypne online služby na téměř pět dní, co to pro její klienty znamená?
Banky pravidelně provádějí plánované odstávky svých systémů, které obvykle trvají několik hodin nebo maximálně přes noc. Banka CREDITAS nyní chystá mimořádně dlouhou odstávku, která potrvá několik dní. Důvodem je přechod na novou generaci interních bankovních...
|
Výhody pro podnikatele: Kde získat zajímavou nabídku?
Podnikání v dnešní době vyžaduje nejen dobrý nápad a úsilí, ale i kvalitní finanční zázemí. Banky proto stále častěji přicházejí s výhodnými nabídkami, které mají živnostníkům a firmám pomoci s rozvojem podnikání, investicemi nebo provozním financováním...
|
Moderní kapesné: dětské účty nahrazují kasičky i vkladní knížky
Dřívější generace spořila do „prasátka“ nebo měla vkladní knížku, kterou jí založili rodiče či prarodiče. Dnes vkladní knížky prakticky zmizely, kasičky přežily a nejběžnějším způsobem, jak děti ukládají peníze, jsou jejich vlastní bankovní účty. Roste také zájem rodičů...
|
všechny články v rubrice
|