Air Bank začala nabízet Google Pay, Garmin Pay a Fitbit Pay
5.11.2019 | aktualizováno 6.11.2019 | Zdeněk Bubák, zpráva Air Bank | |
Mobilem platí už 22 procent klientů Air Bank, tj. 173 tisíc osob. K placení využívají Apple Pay nebo aplikaci My Air pro Android. Od dnešního dne mají klienti banky možnost platit také prostřednictvím Google Pay a chytrými hodinkami Garmin a Fitbit.
Platby mobilem přes My Air banka ponechá nadále aktivní pro stávající uživatele služby. Noví zájemci o placení chytrým telefonem se systémem Android si ale mohou zapnout už jen Google Pay nebo využít platby chytrými hodinkami. „Google Pay má do budoucna velký potenciál hlavně v oblasti online nákupů, a proto se budeme soustředit na rozvíjení tohoto způsobu placení. Očekáváme, že i stávající uživatelé placení mobilem přes My Air na Google Pay postupně přejdou,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank. Air Bank nyní pro placení mobilem nabízí Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay a Fitbit Pay. Placení mobilem přes aplikaci My Air mohou dál využívat už jen stávající uživatelé. Apple Pay v Air Bank využívá 85 tisíc klientů, placení mobilem přes My Air má zapnuté 88 tisíc klientů. Celkem klienti Air Bank mobilem zaplatili už 13 milionů nákupů za 5 miliard korun. Přehled stavu nabídky mobilních plateb u českých bank (listopad 2019) Mobilní placení - listopad 2019 Autor: Scott & Rose == Pro zvětšení klikněte na obrázek == Po ztrátě nemusí klienti čekat na fyzické dodání platební karty - zaplatí mobilem Air Bank svým klientům nově umožňuje, aby si platební kartu zdigitalizovali pro placení mobilem ihned poté, co si o ni zažádají. Tuto novou službu mohou klienti využít, nejen když si žádají o zcela novou kartu, ale také když potřebují vydat kartu náhradní. „Možnost nahrát si novou kartu do telefonu a začít s ní ihned platit v obchodech ocení zejména noví klienti, kteří si účet u Air Bank otevřou úplně poprvé. Dříve totiž museli s placením týden počkat, než jim plastová karta přišla do poštovní schránky. Nově ale mohou platit už od prvního dne v Air Bank. Stačí jim k tomu chytrý telefon, který podporuje funkci placení,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank. Nová služba se ale může hodit i stávajícím klientům banky. A to například v situaci, kdy svojí nebo cizí vinou přijdou o platební kartu a budou potřebovat vydat kartu náhradní. Pokud klient využívá chytrý telefon s funkcí placení, může si do mobilu náhradní kartu ihned nahrát a bez nutnosti čekat na plastovou kartu pokračovat v bezkontaktním placení. Nahrání nové karty pro placení mobilem klienti provedou v aplikaci My Air. Air Bank měsíčně vydá v průměru 20 tisíc nových nebo náhradních platebních karet. Klienti Air Bank si mohou bezplatně požádat o dvě platební karty a jednu platební nálepku. Náhradní karta je zdarma.
reklama
|
všechny články | |
Dále v rubrice
všechny články v rubrice
|