Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Jak se dostat do pojišťovny bez osobního kontaktu? U Allianz to jde pomocí chytrého mobilu

24.3.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva Allianz
  


Obrázek: Allianz pojišťovnaNa příkladu Allianz pojišťovny bychom vám rádi ukázali, že i s pojišťovnou lze komunikovat bez návštěvy pobočky a bez kontaktu s jejími pracovníky, který je v období epidemie koronaviru nežádoucí. Allianz nabízí klientům mobilní aplikaci, pomocí které se dostanou ke všem svým pojistným smlouvám nebo zjistí, zda nejsou v prodlení s některou platbou. Mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení dažových potvrzení. Také přes ni aktualizují stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů.


„Aplikace Allianz CZ klientům umožžuje nejen jednoduše doložit stav tachometru, ale také zárovež sledovat, co se s údaji děje. Klient v aplikaci uvede aktuální stav kilometrů a nahraje tam fotografii tachometru, kterou může vyfotit přímo z aplikace nebo použít již uloženou. U své smlouvy pak vidí informaci, že fotografii nyní zpracováváme, nebo že je zapotřebí dodat novou, například kvůli špatné čitelnosti, nebo že je vše v pořádku a od klienta momentálně nic dalšího nepotřebujeme,“ vysvětluje manažerka oddělení CRM & Digital Allianz pojišovny Jitka Kruntorádová.

Srovnání autopojištění nabízených českými pojišťovnami najdete zde

Výhodou je i to, že klienti nemusí tisknout a archivovat papírové smlouvy nebo korespondenci a vše jim je k dispozici v telefonu. Hlavní informace o pojištění a penzijním spoření mají pořád u sebe a nemusejí někomu volat nebo chodit na pobočky. Aplikaci Allianz CZ lze stáhnout v App Store (iOS) a v Google Play (Android). Přihlásit se do aplikace lze i pomocí Touch ID nebo Face ID.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Pět nejpoužívanějších částí mobilní aplikace:


  1. SMLOUVY -  Klienti mají přístup ke všem svým smlouvám a vidí, v jakém jsou stavu, zda jsou zaplaceny a s předstihem jsou informováni o blížícím se výročí každé smlouvy.
  2. ŠKODY - K dispozici je přehled nahlášených škod z majetkového pojištění a autopojištění, včetně seznamu dokumentů, které je třeba dodat pro uzavření likvidace a aktuálního stavu, ve kterém se vyřizování škody nachází.
  3. KILOMETRY - Klienti vyfotí a hned odešlou fotografii tachometru při výročí autopojištění.
  4. POMOC - Po stisknutí tlačítka se klienti dovolají na asistenční službu pojišovny, která zařídí odtah vozidla nebo vyslání zámečníka k zabouchnutým dveřím. Zjistí, jak postupovat při ztrátě cestovních dokladů, dopravní nehodě, úrazu apod.
  5. KORESPONDENCE - Součástí aplikace je také digitální archiv dopisů, zaslaných klientovi ohledně jeho pojistných smluv i nahlášených pojistných událostí.
reklama

Spořicí účet+ spoření s výhodnou sazbou 1,6 % ročněvíce
NEObyčejný účet - úroková sazba 1,6 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 2,8 % ročněvíce



      
  


Související články:
Životní pojištění kryje i koronavirus. Jak je to ale přesně?

Nové žebříčky životního pojištění: jedničkou u rizikového pojištění je Allianz, u investičního nově MetLife

Novinky v žebříčcích životního rizikového a investičního pojištění. Jaké jsou nejlepší nabídky?

Žebříček životního pojištění se změnil. Na prvním místě v rizikovém pojištění je nový produkt od Allianz, investičnímu dominuje NN

Nejrizikovější místa na českých silnicích



všechny články
Dále v rubrice

mBank nebude klientům, kteří mají uzavřené cestovní pojištění, do odvolání účtovat pojistné

Obrázek: mBank mBank s ohledem na aktuální mimořádnou situaci nebude klientům, kteří mají v bance uzavřené cestovní pojištění, až do odvolání účtovat za toto pojištění poplatek...

POVIndex: Zdražení povinného ručení se v únoru zatím nekonalo

Obrázek: Automobil V únoru průměrná cena povinného ručení dále klesala, a to až na hodnotu 6 779, což je nejnižší hodnota za historicky sledované období od srpna 2019. Snížení je následkem velmi příznivých cen...

Pojišťovny na začátku dubna. Pojištění schopnosti splácet reaguje na COVID-19. Jaké výluky se týkají aktuální situace?

Obrázek: Pojištění Přinášíme vám informace z pojistného trhu na začátku dubna. BNP Paribas Cardif Pojišťovna upravila své pojištění schopnosti splácet. Jaké jsou specifické výluky u tuzemských pojišťoven? Jejich přehled...

Změny bankovních poplatků v dubnu

Obrázek: Peníze Přinášíme vám pravidelnou měsíční informaci o změnách v cenících bank a dalších finančních institucí. Ke změnám ve svých cenících se v dubnu, případně už v průběhu března, uchýlily tyto...

všechny články v rubrice










   
 
Banka Creditas
Finanční společnost roku 2019
Banka Creditas


Allianz - Produkt roku 2019
Allianz Život a Allianz cestovní pojištění
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz