Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Jak se dostat do pojišťovny bez osobního kontaktu? U Allianz to jde pomocí chytrého mobilu

24.3.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva Allianz
  


Obrázek: Allianz pojišťovnaNa příkladu Allianz pojišťovny bychom vám rádi ukázali, že i s pojišťovnou lze komunikovat bez návštěvy pobočky a bez kontaktu s jejími pracovníky, který je v období epidemie koronaviru nežádoucí. Allianz nabízí klientům mobilní aplikaci, pomocí které se dostanou ke všem svým pojistným smlouvám nebo zjistí, zda nejsou v prodlení s některou platbou. Mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení dažových potvrzení. Také přes ni aktualizují stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů.



„Aplikace Allianz CZ klientům umožžuje nejen jednoduše doložit stav tachometru, ale také zárovež sledovat, co se s údaji děje. Klient v aplikaci uvede aktuální stav kilometrů a nahraje tam fotografii tachometru, kterou může vyfotit přímo z aplikace nebo použít již uloženou. U své smlouvy pak vidí informaci, že fotografii nyní zpracováváme, nebo že je zapotřebí dodat novou, například kvůli špatné čitelnosti, nebo že je vše v pořádku a od klienta momentálně nic dalšího nepotřebujeme,“ vysvětluje manažerka oddělení CRM & Digital Allianz pojišovny Jitka Kruntorádová.

Srovnání autopojištění nabízených českými pojišťovnami najdete zde

Výhodou je i to, že klienti nemusí tisknout a archivovat papírové smlouvy nebo korespondenci a vše jim je k dispozici v telefonu. Hlavní informace o pojištění a penzijním spoření mají pořád u sebe a nemusejí někomu volat nebo chodit na pobočky. Aplikaci Allianz CZ lze stáhnout v App Store (iOS) a v Google Play (Android). Přihlásit se do aplikace lze i pomocí Touch ID nebo Face ID.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Pět nejpoužívanějších částí mobilní aplikace:


  1. SMLOUVY -  Klienti mají přístup ke všem svým smlouvám a vidí, v jakém jsou stavu, zda jsou zaplaceny a s předstihem jsou informováni o blížícím se výročí každé smlouvy.
  2. ŠKODY - K dispozici je přehled nahlášených škod z majetkového pojištění a autopojištění, včetně seznamu dokumentů, které je třeba dodat pro uzavření likvidace a aktuálního stavu, ve kterém se vyřizování škody nachází.
  3. KILOMETRY - Klienti vyfotí a hned odešlou fotografii tachometru při výročí autopojištění.
  4. POMOC - Po stisknutí tlačítka se klienti dovolají na asistenční službu pojišovny, která zařídí odtah vozidla nebo vyslání zámečníka k zabouchnutým dveřím. Zjistí, jak postupovat při ztrátě cestovních dokladů, dopravní nehodě, úrazu apod.
  5. KORESPONDENCE - Součástí aplikace je také digitální archiv dopisů, zaslaných klientovi ohledně jeho pojistných smluv i nahlášených pojistných událostí.
reklama

Spořicí účet + s výhodnou sazbou až 3,80 % p.a.více
Termínovaný vklad - garantovaná úroková sazba až 3,1 % p.a. u ročního vkladuvíce



      
  





všechny články
Dále v rubrice

Produktové novinky bank v červnu aneb co nového pro nás banky připravily?

Obrázek: Bankovni produkty Přinášíme vám pravidelnou informaci o tom, jaké produktové změny a inovace banky a pojišťovny provedly za uplynulý měsíc. Novinky v průběhu června letošního roku oznámily Air Bank, banka CREDITAS, Česká spořitelna, ČSOB, mBank...

Pojištění domácnosti: Co nabízí český trh a proč se nevyplatí podceňovat ochranu svého majetku

Obrázek: Rodinný dům Ať už bydlíte ve vlastním bytě, rodinném domě, nebo máte chatu, garáž či jiný objekt, stále více se ukazuje, že kvalitní pojištění není luxusem, ale nutností. Požár, vytopení, vichřice nebo krádež se totiž neptají. Podívejme se na aktuální nabídky českých pojišťoven...

Jak chránit domov v roce 2025? Pojištění dnes myslí i na jízdní kola, fotovoltaiku a IT asistenci

Obrázek: Pojištění domácnosti Ať už žijete ve městě, na vesnici, nebo trávíte víkendy na chalupě, s domovem má jistě každý spojený pocit bezpečí, ale i odpovědnost za jeho ochranu. Přestože na většinu situací nelze být stoprocentně připravený, správné pojištění může ulehčit mnoho starostí...

Povinné ručení v květnu zlevnilo

Obrázek: Povinné ručení smlouva Podle Broker Consulting POVIndexu průměrná cena povinného ručení meziměsíčně klesla o 273 korun. Poklesy byly evidovány v Praze i Benešově. Tento vývoj potvrzuje, že si trh i nadále udržuje stabilitu bez výrazných výkyvů směrem nahoru či dolů...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší penzijní spoření
ZaVodou by Conseq
Allianz pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  

Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz
Spravovat souhlas s nastavením cookies