Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Jak se dostat do pojišťovny bez osobního kontaktu? U Allianz to jde pomocí chytrého mobilu

24.3.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva Allianz
  


Obrázek: Allianz pojišťovnaNa příkladu Allianz pojišťovny bychom vám rádi ukázali, že i s pojišťovnou lze komunikovat bez návštěvy pobočky a bez kontaktu s jejími pracovníky, který je v období epidemie koronaviru nežádoucí. Allianz nabízí klientům mobilní aplikaci, pomocí které se dostanou ke všem svým pojistným smlouvám nebo zjistí, zda nejsou v prodlení s některou platbou. Mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení dažových potvrzení. Také přes ni aktualizují stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů.


„Aplikace Allianz CZ klientům umožžuje nejen jednoduše doložit stav tachometru, ale také zárovež sledovat, co se s údaji děje. Klient v aplikaci uvede aktuální stav kilometrů a nahraje tam fotografii tachometru, kterou může vyfotit přímo z aplikace nebo použít již uloženou. U své smlouvy pak vidí informaci, že fotografii nyní zpracováváme, nebo že je zapotřebí dodat novou, například kvůli špatné čitelnosti, nebo že je vše v pořádku a od klienta momentálně nic dalšího nepotřebujeme,“ vysvětluje manažerka oddělení CRM & Digital Allianz pojišovny Jitka Kruntorádová.

Srovnání autopojištění nabízených českými pojišťovnami najdete zde

Výhodou je i to, že klienti nemusí tisknout a archivovat papírové smlouvy nebo korespondenci a vše jim je k dispozici v telefonu. Hlavní informace o pojištění a penzijním spoření mají pořád u sebe a nemusejí někomu volat nebo chodit na pobočky. Aplikaci Allianz CZ lze stáhnout v App Store (iOS) a v Google Play (Android). Přihlásit se do aplikace lze i pomocí Touch ID nebo Face ID.

Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde


Pět nejpoužívanějších částí mobilní aplikace:


  1. SMLOUVY -  Klienti mají přístup ke všem svým smlouvám a vidí, v jakém jsou stavu, zda jsou zaplaceny a s předstihem jsou informováni o blížícím se výročí každé smlouvy.
  2. ŠKODY - K dispozici je přehled nahlášených škod z majetkového pojištění a autopojištění, včetně seznamu dokumentů, které je třeba dodat pro uzavření likvidace a aktuálního stavu, ve kterém se vyřizování škody nachází.
  3. KILOMETRY - Klienti vyfotí a hned odešlou fotografii tachometru při výročí autopojištění.
  4. POMOC - Po stisknutí tlačítka se klienti dovolají na asistenční službu pojišovny, která zařídí odtah vozidla nebo vyslání zámečníka k zabouchnutým dveřím. Zjistí, jak postupovat při ztrátě cestovních dokladů, dopravní nehodě, úrazu apod.
  5. KORESPONDENCE - Součástí aplikace je také digitální archiv dopisů, zaslaných klientovi ohledně jeho pojistných smluv i nahlášených pojistných událostí.



      
  


Související články:
Životní pojištění kryje i koronavirus. Jak je to ale přesně?

Nové žebříčky životního pojištění: jedničkou u rizikového pojištění je Allianz, u investičního nově MetLife

Novinky v žebříčcích životního rizikového a investičního pojištění. Jaké jsou nejlepší nabídky?

Žebříček životního pojištění se změnil. Na prvním místě v rizikovém pojištění je nový produkt od Allianz, investičnímu dominuje NN

Nejrizikovější místa na českých silnicích



všechny články
Dále v rubrice

Šest z deseti majetkových smluv je podpojištěných

Obrázek: Dům Pojistit si majetek před povodněmi, úderem blesku nebo krádeží se Češi už celkem naučili. Starat se o své pojištění ale ještě příliš neumí. Online pojišťovací služba RIXO.cz odhalila, že šest z deseti...

Pojišťovny na konci června: rady a tipy na léto

Obrázek: Auto Přinášíme vám zprávy a tipy z pojišťoven a dalších společností, které mají co říct k tématům spojeným s pojištěním. Jaký je technický stav vozovek a jaký je jejich vliv na počet havárií a výši škod na vozidlech...

Pojišťovny chtějí přimět Čechy, aby se letos pojistili i na dovolenou v tuzemsku

Obrázek: Dovolená Zatímco před odjezdem do zahraničí si většina Čechů sjedná cestovní pojištění, na dovolenou v tuzemsku si pojistku uzavře málokdo. Letos se ale může situace změnit. Pojišťovny počítají s nižším...

Pojištění Kamarád od MetLife přináší o prázdninách dvojnásobné plnění

Obrázek: Dítě Letní prázdniny se nezadržitelně blíží a školáci tak budou mít prostor pro své volnočasové aktivity od rána do večera. To bohužel nahrává potenciálním úrazům. Stačí i chvilka nepozornosti na straně...

všechny články v rubrice










   
 
Banka Creditas
Finanční společnost roku 2019
Banka Creditas


Vítěz žebříčku pojištění
Pojištění schopnosti splácet úvěry od BNP Paribas Cardif Poj
BNP Paribas Cardif Pojišťovna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz