Finparáda Vám pomůže vybrat ten nejvhodnější finanční produkt
Bankovní účtySpořenípenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte sibanky ...

Klienti Air Bank si nyní mohou lépe plánovat své výdaje - banka nově zobrazuje Chytrý zůstatek

27.4.2020  |  Zdeněk Bubák, zpráva Air Bank
  


Obrázek: Air BankAir Bank informovala, že ve svém internetovém bankovnictví spustila novinku s názvem Chytrý zůstatek. Ta by se měla hodit všem, kdo chtějí mít lepší přehled o pohybu svých peněz. Jak si tedy mohou klienti Air Bank nově jednodušeji plánovat své výdaje?


Aktuální zůstatek, který klient vidí ve svém online bankovnictví, neumožňuje spolehlivě plánovat výdaje či spoření, protože nezohledňuje budoucí zůstatek na účtu. Z toho důvodu vyvinula Air Bank novou funkci s názvem Chytrý zůstatek. Klienti si mohou ve svém online bankovnictví nastavit datum výplaty a sledovat, kolik peněz jim po odečtení všech budoucích trvalých plateb nebo splátek u Air Bank na účtu zbývá. To jim umožní lepší přehled o příjmech a výdajích, a proto mohou případně i včas začít řešit situaci, kdy zjistí, že se podle Chytrého zůstatku dostanou ještě před výplatou do mínusu.

Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Kalkulačka Vám odpoví, která banka nabízí účet s nejnižšími poplatky - zde


Funkci Chytrý zůstatek plánuje Air Bank v budoucnu dále rozvíjet a postupně zahrnovat i další pravidelné platby. Přehlednějšímu plánování může klientům pomoci i kategorizace výdajů, kterou si mohou upravit podle sebe. Chytrý zůstatek naleznou klienti Air Bank už nyní ve svém internetovém bankovnictví a během května jej banka přidá také do mobilní aplikace My Air.




      
  


Související články:
Air Bank během nouzového stavu vzrostl počet klientů, kteří si účet otevřeli online. Do banky takto přišlo 8 tisíc nových klientů

Air Bank snížila věkovou hranici pro disponenta. Nově mohou kartou platit i děti od 10 let

Air Bank má 800 000 klientů. Kolik klientů mají ostatní banky?

Polovina Čechů podle aktuálního průzkumu dostala na Vánoce jako dárek peníze

Srovnání poplatků za příchozí a odchozí zahraniční úhrady, tj. SEPA platby a ostatní platby



všechny články
Dále v rubrice

V aplikaci George lze nově podat žádost o vrácení platby odeslané na špatný účet

Obrázek: Žena u notebooku s mobilem Stalo se vám někdy, že jste pomocí internetového nebo mobilního bankovnictví poslali peníze na chybně zadané číslo účtu? V digitální aplikaci George od České spořitelny lze nově podat žádost o vrácení platby...

Kybernetických útoků na klienty bank přibývá. Jak se před nimi chránit?

Obrázek: Útočník na PC V roce 2022 se zvýšila intenzita kybernetických útoků na klienty bank. Odborníci předpokládají, že kyberzločinnost bude i nadále stoupat. Banky se snaží bránit těmto útokům a detekovat podezřelé transakce...

Stále více Čechů raději spoří, než uchovává hotovost. Může za to obava z inflace

Obrázek: Graf a peníze O svoje finance se kvůli inflaci bojí 95 procent Čechů. Téměř tři čtvrtiny proto více řeší, jak ochránit svoje úspory. Vyplývá to z letošního průzkumu Generali Lví podíl společnosti Generali Investments. Kvůli současné ekonomické situaci ubylo lidí...

Po více jak dvanácti letech Air Bank spouští nabídku pro podnikatele

Obrázek: Air Bank Po více jak dvanácti letech chce Air Bank přinést i pro podnikatele nové prvky bankovnictví, povede se jí to? Výzkumy říkají, co mají podnikatelé za přání, ale jaká je realita? Neposunul se bankovní trh za dvanáct let dál...

všechny články v rubrice









   
 
Nejlepší hypotéka roku 2022
Česká spořitelna
Česká spořitelna




Bankovní účtySpořeníPenzePůjčkyPojištěníInvesticeSpočtěte siBanky, pojišťovny, ...DomůO FinparáděTiskRedakceNapište nám  


Finparáda - finance na dlani   Všechna práva vyhrazena
Scott & Rose, s.r.o., U Chaloupek 410/5, 182 00 Praha 8, IČ: 26148374, DIČ: CZ26148374, Email: redakce@finparada.cz